۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱

سعداوی در گفتگو با مهر:

فولاد نیم نگاهی به پیروزی دارد/ خط دفاع الجیش کُند است

فولاد نیم نگاهی به پیروزی دارد/ خط دفاع الجیش کُند است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برنامه تیم ما در اولین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا برابر الجیش قطر این است که اول گل نخوریم و نبازیم و در کنار این هدف هم نیم نگاهی به پیروزی داریم.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم فولاد خوزستان برابر الجیش قطر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در چنین مسابقات حساس و خارج از خانه اولین تفکر این است که گل نخوریم و بازنده نباشیم. در کنار این هدف هم نیم نگاهی به پیروزی داریم تا بتوانیم در هر صورت دست پر از اولین مسابقه آسیایی خود خارج شویم.

وی درباره تجربه کم بازیکنان فولاد برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: شاید در مجموع تجربه آسیایی بازیکنان زیاد نباشد ولی ما کادر فنی خوب و با تجربه‌ای داریم. ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان ما تجربه بازی‌های بین المللی را دارند که امیدواریم این دو موضوع خلاء تجربه آسیایی را پوشش دهد. اگر در لیگ قهرمانان باهوش و ذکاوت باشیم، قطعا می‌توانیم موفق شویم.

مربی تیم فولاد درباره نقاط ضعف و قوت تیم الجیش هم خاطرنشان کرد: نقطه قوت الجیش این است که در بخش مالکیت توپ در خط هافبک و خط حمله خوب و هماهنگ عمل می‌کند ولی آنها خط دفاع کُندی دارند که در آن روزنه‌های نفوذ، خوب ایجاد می‌شود.

سعداوی با بیان اینکه الجیش 9 بازیکن خارجی دارد که تغییر تابعیت داده‌اند، گفت: ما شناخت خوبی از تیم الجیش داریم و تمریناتمان را بر اساس شناختی که از این تیم داریم، طراحی کردیم. همین که آنها الان در رده دوم لیگ قطر هستند نشان می‌دهد تیم قدرتمندی دارند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در اولین مسابقه خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه این هفته در دوحه به مصاف تیم الجیش قطر می‌رود.

کد خبر 2241854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha