۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۵

هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا؛

نخستین تمرین فولاد در قطر برگزار شد/ وضعیت مبهم پریرا

نخستین تمرین فولاد در قطر برگزار شد/ وضعیت مبهم پریرا

تیم فوتبال فولاد خوزستان درحالی سه‌شنبه هفته جاری و در هفته نخست رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در زمین الجیش به میدان می‌رود که وضعیت لوسیانو پریرا برای حضور در این مسابقه هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم فوتبال فولاد خوزستان که ساعت 11 صبح روز شنبه با پرواز "قطریه" راهی کشور قطر شد، راس ساعت مقرر به دوحه رسید که در فرودگاه با استقبال سه نفر از مسئولان باشگاه الجیش مواجه شدند.

فولادی‌ها سپس به هتل پنج ستاره هیلتون که در منطقه دیپلماتیک دوحه واقع شده و از جمله هتل‌های تاپ این شهر است، رفتند و مشکل خاصی هم برای اقامت‌شان پیش نیا‌مد. اتاق‌های هتل هم از قبل طبق برنامه ارایه شده از سوی مسئولان این باشگاه رزرو شده بود و اعضای تیم در 30 اتاق یک تخته و دو تخته مستقر شدند.

22 بازیکن تیم فولاد را در سفر به دوحه همراهی می‌کنند که از این تعداد،  18 نفر پس از آخرین تمرین تیم، جهت بازی با الجیش معرفی می‌شوند. ایوب والی و مهدی بدرلو به دلیل آسیب دیدگی و کسالت از سفر به دوحه باز ماندند و در بازی با الجیش حضور نخواهند داشت.

نخستین تمرین تیم فوتبل فولاد خوزستان در قطر ساعت 18 روز شنبه در زمین تمرین ورزشگاه قطر اسپورت آغاز شد و حدود هفتاد و پنج دقیقه ادامه داشت. در جریان این تمرین یک شبکه تلویزیونی با کاپیتان تیم بختیار رحمانی و همچنین با حسین ابن‌قاسم مدیر تیم مصاحبه کردند و نظرات آنها در خصوص بازی با الجیش را جویا شدند.

بازیکنان خارجی فولاد هم در حال تمرین با سایر اعضای تیم هستند ولی با توجه به آسیب دیدگی قبلی، لوسیانو پریرا (شیمبا)، به احتمال زیاد در بازی با الجیش به میدان نمی‌رود ولی این بازیکن به بازی بعدی فولاد در لیگ قهرمانان برابر الفتح عربستان می‌رسد.

طبق اعلام مدیران باشگاه فولاد خوزستان، مسئولان باشگاه الجیش تاکنون همکاری بسیار خوبی با اعضای این تیم اهوازی داشته و تمام همکاری‌های لازم را با آنها داشته‌اند.

تمرین روز یکشنبه هم در زمین تمرین ورزشگاه قطر اسپورت خواهد بود اما در ساعت 20 شب برگزار می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتبال الجیش قطر و فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:30 دقیقه سه‌شنبه هفته جاری در شهر دوحه قطر برگزار می‌شود که قرار است این مسابقه از شبکه ورزش و شبکه خوزستان بصورت مستقیم پخش شود.

تصاویر نخستین تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان را در زیر مشاهده می‌کنید:

کد خبر 2241870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha