۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸

گزارش تمرین آبی پوشان؛

توصیه به هواداران و تاکید قلعه‌نویی به فراموش کردن باخت برابر ملوان

توصیه به هواداران و تاکید قلعه‌نویی به فراموش کردن باخت برابر ملوان

مسئولان تیم فوتبال استقلال از هوادارانی که روز سه شنبه به ورزشگاه می آیند خواستند اصول حرفه ای تماشاگران را رعایت و از هرگونه توهین و حاشیه سازی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای برگزاری دیدار نخست در فصل جدید رقابت های لیگ برتر آماده می کند عصر امروز یکشنبه تمریناتش را در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری کرد. این تمرین در شرایطی در کمپ اختصاصی استقلال برگزار شد که قرار بود به خاطر زیر کشب رفتن زمین این کمپ، استقلالی ها تمریناتشان را در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار کنند.

در تمرین امروز آبی پوشان تنها هاشم بیک زاده غایب بود که به خاطر مصدومیت دیدار برابر الشباب را از دست داده است. سایر بازیکنان نیز زیر نظر کادر فنی به تمرینات تاکتیکی و فوتبال درون تیمی پرداختند. امیر قلعه نویی که نظارت ویژه ای بر تمرینات بازیکنانش داشت از آنها خواست شکست برابر ملوان را به فراموشی بسپارند و تنها برای موفقیت در این دیدار تلاش کنند.

ضمن اینکه سرپرست و برخی مسئولان باشگاه استقلال در گفتگویی که با هواداران و رسانه ها داشتند از تماشاگرانی که روز سه شنبه به ورزشگاه آزادی می آیند درخواست کردند با رفتارهای خود شرایط میزبانی شایسته را فراهم کنند. آنها از هواداران خواستند تنها به تشویق استقلال بپردازند و از هر گونه شعار و توهین و حاشیه سازی جلوگیری کنند.

تیم فوتبال استقلال فردا دوشنبه آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهد کرد و سپس راهی هتل اوین خواهد شد تا خود را برای برگزاری دیدار روز سه شنبه برابر الشباب عربستان آماده کنند. این دیدار ساعت 19:30 روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2242472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha