۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۹:۵۳

گزارش مهر/

ایرانجوان برد را با مساوی عوض کرد/ از دست رفتن دو امتیاز حساس و فاصله گرفتن از صدر

ایرانجوان برد را با مساوی عوض کرد/ از دست رفتن دو امتیاز حساس و فاصله گرفتن از صدر

بوشهر - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر مقابل تیم یزدلوله به نتیجه‌ای بهتر از مساوی یک - یک دست نیافت و دو امتیاز شیرین بازی خانگی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر یکشنبه یک مسابقه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بین دو تیم ایرانجوان بوشهر و یزد لوله برگزار شد که دو تیم به تساوی یک یک رضایت دادند.

ایرانجوان برای صعود به لیگ برتر نیاز داشت که از این بازی خانگی سه امتیاز را بگیرد تا بیش از این از صدر جدول فاصله نگیرد و به همین منظور هواداران بسیار زیادی برای تشویق تیم ایرانجوان به ورزشگاه امدند و این تیم را مورد حمایت قرار دادند.

هر چند هواداران با شور بالایی به ورزشگاه امدند و تیم خود را تشویق کردند ولی ایرانجوان نتوانست به خوبی پاسخ این هوارداران را بدهد و در حساس‌ترین زمان، دو امتیاز حساس را از دست داد.

غلامرضا دلگرم سرمربی ایرانجوان بوشهر در این مسابقه اصغر كرم الهي، محمد ويزواري، حميد فتحي، وحيد نعمتي، حسين پوراميني( امير شرفي 64 )، محمدباقر زعفراني(عزت اله پورقاز 89)، حميدرضا سليماني، صادق گشني، رضامرداني(مصطفي احمدي 77)، علي غلامرضاپور و مهدي طارمی را وارد میدان کرد.

در سمت مقابل نیز محمود امیری سرمربی يزدلوله در این بازی حميد عرفاني، عليرضا بيك زاويه( سجاد عرفاني66)، محمدعلي حسيني، اسماعيل بالي مقدس، احمد پاسي(محسن اسماعيل زاده 75)، ميلاد رخشان، محمدعلي حسيني، محمد رعيت، محمد احمدپوري، ابوالفضل قرباني(ميلاد صارمي 88) و حسين حجازي پور را به زمین بازی فرستاد.

داوری این مسابقه حساس را نیز محمدرضا فغاني با کمک سعيد آل وردي و محمدجواد مداح بر عهده داشتند.

ایرانجوان در این مسابقه بازی را هجومی اغاز کرد و در دقیقه پنجم مسابقه شوت زیبای حمیدرضا سلیمانی به گل اول مسابقه تبدیل شد و در ادامه نیز توپ و میدان را در اختیار داشت ولی نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این مسابقه و در دقیقه 51 احمد پاسي مهاجم فرصت طلب يزدلوله با استفاده از اشتباه مدافعين و دروازبان ايرانجوان با يك ضربه سر، نتيجه بازي را يك بر يك مساوي كرد.

در ادامه مسابقه تیم ایرانجوان که نمی‌خواست این امتیازات خانگی را از دست بدهد حملات متعددی را روی دروازه حریف خود تدارک دید و موقعیت‌های مناسبی نیز نصیب طارمي ، احمدي و غلامرضا پور شد ولی اینها تبدیل به گل نشد تا ایرانجوان از صدر جدول بیشتر فاصله بگیرد.

هدفمان صعود به لیگ برتر است/ لزوم بهبود وضعیت داوری‌ها

سرمربی تیم یزدلوله در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تنها برای کسب سه متیاز گام به میدان گذاشتیم و همه تلاشمان را نیز برای کسب آن به کار گرفتیم که متاسفانه دو امتیاز را از دست دادیم.

محمود امیری با بیان اینکه تیم ایرانجوان تیم خوبی است و می‌تواند به لیگ برتر صعود کند، خاطرنشان ساخت: ما هنوز برای صعود به لیگ برتر امیدوار هستیم و تلاش می‌کنیم که با کسب امتیازات لازم به هدفمان برسیم.

وی با انتقاد از وضعیت داوری این مسابقات، تاکید کرد: سطح داوری ها در لیگ دسته اول فوتبال کشور مطلوب نیست و استفاده از داوران باتجربه در این مسابقات می‌تواند کمک بسیار زیادی به تیم‌ها باشد.

سرمربی تیم یزدلوله ادامه داد: بازی بعدی ما مقابل مس رفسنجان است و با توجه به اینکه در خانه خود به مصاف این تیم‌ می‌رویم، برای کسب هر سه امتیاز تلاش خواهیم کرد و امیدواریم ان را به دست بیاوریم.

مشکلات مالی ایرانجوان همچنان باقی است/ وعده مسئولان عملی نشد

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر نیز با تقدیر از حضور پرشور هواداران در ورزشگاه، بیان داشت: هواداران مثل همیشه یار و یاور ما بودند و امروز نیز حضوری گسترده و پرشور داشتند که متاسفانه نتوانستیم پاسخ این حضور آنها را بدهیم.

غلامرضا دلگرم با بیان اینکه برای کسب سه امتیاز گام به این مسابقه گذاشته بودیم، افزود: فرصت‌های بسیار خوبی را در این مسابقه به دست آوردیم و اگر مهاجمان دقت بیشتری می‌کردند به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم.

وی به برخی از مشکلات تیم ایرانجوان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هر چند وعده‌های بسیاری برای حل مشکلات ایرانجوان توسط مسئولان داده شده است ولی هنوز هم این مشکلات پابرجا است.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با اشاره به چهار بازی اینده تیم ایرانجوان، تاکید کرد: هنوز هم امیدهای زیادی برای صعود به لیگ برتر داریم و تلاش می‌کنیم تا به هدفمان یعنی صعود به لیگ برتر برسیم.

وی اضافه کرد: بازی بعدی ما با تیم پیکان تهران است که با توجه به شناختی که از این تیم داریم، تلاش می‌کنیم تا از این بازی امتیاز بگیریم و با دست پر به خانه برگردیم.

کد خبر 2242594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha