۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۱۷

پس از اتفاقات فينال ليگ برتر كشتي؛

30 ميليون ريال جريمه براي فحاشي به داور/ مهربان و آذرشكيب محكوم شدند

30 ميليون ريال جريمه براي فحاشي به داور/ مهربان و آذرشكيب محكوم شدند

طبق رأي كميته انضباطي فدراسيون كشتي در خصوص اتفاقات ديدار وزن 120 كيلوگرم مسابقه فينال ليگ برتر كشتي آزاد سال 92 ، ابراهيم مهربان و محمدرضا آذرشكيب محكوم به پرداخت جريمه نقدي شدند.

به گزارش خبرگزاري مهر، رأي صادره كميته انضباطي فدراسيون كشتي در مورد مسابقه كشتي آذرشكيب و گاتسالوف در فينال ليگ برتر كشتي آزاد بين تيم‌هاي استيل آذين و ثامن الحجج سبزوار به شرح زير است:

"آقايان ابراهيم مهربان و آقاي محمدرضا آذرشكيب پس از پايان مسابقه فينال در وزن 120 كيلوگرم و باخت در مقابل حريف، به سمت داور مسابقه آقاي طاهر زنگنه حمله‌ور شده و ضمن توهين، نسبت به فحاشي به وي اقدام نمودند كه با دخالت ساير داوران و دست‌اندركاران موضوع خاتمه يافت. كميته انضباطي پس از وصول نامه شماره 302 ك . د مورخه 9/10/92 از سوي كميته داوران، ضمن دعوت از طرفين در تاريخ 8/11/92، متأسفانه نامبردگان در جلسه شركت ننمودند و با دعوت مجدد در روز 30 بهمن ماه، آقاي آذرشكيب حاضر وليكن آقاي ابراهيم مهربان مجددا از حضور خودداري نمودند.

با توجه به گزارش نماينده كميته انضباطي حاضر در مسابقات و ساير شهود حاضر در صحنه تصميم ذيل اتخاذ گرديد.

رأي كميته انضباطي:

با ملاحظه اسناد و مدارك موجود در پرونده و با توجه به شرح گردش كار مذكور و با استماع اظهارات و دفاعيات اعترافات نامبرده، تخلف منتسب به آقاي آذرشكيب محرز گرديد لذا متخلف هستند به ماده 8 آئين نامه انضباطي به پرداخت 20 ميليون ريال جزاي نقدي محكوم مي‌شود. به هر صورت با عنايت به اظهار پشيماني و عذرخواهي از آقاي زنگنه و سابقه خوب مشاراليه، اين رأي به مدت 6 ماه به صورت تعليقي خواهد بود.

همچنين در خصوص آقاي ابراهيم مهربان با توجه به احراز تخلف نامبرده، توبيخ كتبي با درج در پرونده و 10 ميليون ريال جزاي نقدي محكوم مي‌گردد".
 

کد خبر 2243108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha