۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۱۱

رحمانی پیش از دیدار با الجیش:

رسیدن به پیروزی برابر الجیش دور از دسترس نیست

رسیدن به پیروزی برابر الجیش دور از دسترس نیست

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد با روحیه‌ای که بازیکنان این تیم دارند، رسیدن به این پیروزی در زمین الجیش قطر دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار رحمانی در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال الجیش قطر و فولاد خوزستان در هفته نخست رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا که بعداز ظهر امروز دوشنبه در سالن کنفرانس هتل لاسیگال دوحه برگزار شد، در مورد این بازی گفت: ما چند بازی اخیر الجیش را دیده‌ایم و می‌دانیم تیمی قدرتمند و دارای بازیکنان توانا است.

وی افزود: همانطور که حسین فرکی سرمربی ما گفتند، هدف‌مان در وهله اول کسب هر سه امتیاز این بازی است و با روحیه‌ای که در بین بازیکنان ما وجود دارد، فکر می‌کنم رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز از میزبانی خوب و همکاری صمیمانه مسئولان باشگاه الجیش قطر تشکر و همچنین ابراز امیدواری کرد که شاهد برگزاری بازی خوب و جذابی از سوی هر دو تیم باشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال الجیش قطر و فولاد خوزستان ایران در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:30 دقیقه فردا سه‌شنبه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه قطر برگزار می‌شود.


 

کد خبر 2243291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha