۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸

گزارش تمرین صبح سه شنبه تیم ملی؛

سخت‌گیری‌های بنا نفس فرنگی‌کاران را گرفت/ نوروزی و سوریان غایب بودند

سخت‌گیری‌های بنا نفس فرنگی‌کاران را گرفت/ نوروزی و سوریان غایب بودند

اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی که خود را برای حضور در تورنمنت مجارستان آماده می‌کنند، صبح سه‌شنبه تمرینات سخت و نفسگیری را زیر نظر محمد بنا در خانه کشتی برگزار کردند. در این تمرین سرمربی تیم ملی سخت‌گیری ویژه‌ای نسبت به ملی‌پوشان داشت و از آنها می‌خواست وظایف فنی خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، این تمرین از ساعت 10:00 صبح امروز تا ساعت 12:00 برگزار شد که بیشتر به تمرین سرپا و خاک و تمرینات ترکیبی اختصاص داشت. فرنگی‌کاران تمرین نوبت عصر خود را از ساعت 16:00 آغاز می کنند که در این مرحله به مرور فن خواهند پرداخت.

طبق برنامه تمرینی اردونشینان فرنگی‌کار فردا صبح بعد از تمرین صبحگاهی استراحت خواهند داشت و بعد از ظهر به کار با وزنه خواهند پرداخت. امید نوروزی و حمید سوریان فرنگی‌کاران طلایی المپیک کشورمان به دلیل سرماخوردگی در تمرین حضور نداشتند و نظاره‌گر تمرین اردونشینان بودند.

در تمرینات امروز محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با نظارت دقیق و تمرینات اردونشینان مدام به آنها هشدار می‌داد کم‌کاری نکنند و مثل مسابقات رسمی همچون داور به فرنگی‌کاران کم کار اخطار می داد.

اوج تمرین صبح امروز فرنگی‌کاران به تمرین مسابقه ای و سرپای آنها اختصاص داشت که ابتدا در چهار تایم 45 ثانیه ای برگزار شد که در این مرحله فرنگی‌کاران سرپا و به صورت هجومی باهم یک تمرین جدی را پشت سر گذاشتند.

رسول جزیمی، بهروز حضرتی‌پور، ایرج اسفندیاری‌فر و محمدعلی چمیانی به عنوان اعضای کادر فنی هر کدام در روی یک تشک بر تمرین فرنگی‌کاران نظارت داشتند و نقاط ضعف و قدرت آنان را در هنگام تمرین گوشزد می کردند. این تمرین درحالی برگزار شد که تیم منتخب کشتی فرنگی ایران ساعت 3:30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه هفته جاری راهی زومباتلی مجارستان می شوند تا در این تورنمنت بین‌المللی رودرروی حریفان خود قرار گیرند.

حسام‌الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران ضمن مطلوب ارزیابی کردن وضعیت فرنگی‌کاران اعزامی به خبرنگار مهر گفت: امید نوروزی و حمید سوریان به دلیل سرماخوردگی در تمرینات امروز شرکت نکردند و تحت درمان قرار دارند، اما به مجارستان اعزام خواهند شد.

محسن حاجی‌پور، فرنگی‌کار سبک وزن اردوی تیم ملی نیز امروز به دلیل مصدومیت تمرینات سبکی انجام داد و ماساژور تیم ملی مدام به درمان سر و گردن او می پرداخت.

تمامی المپیکی‌های کشتی فرنگی ایرانی از جمله قاسم رضایی نیز در این تمرین حضور داشتند. یکی از نکات جالب توجه تمرینات امروز فریادهای محمد بنا و تذکرات جدی او به فرنگی‌کاران بود که گویی در کنار تشک مسابقات رسمی در حال کوچینگ فرنگی‌کاران بود.

کد خبر 2243774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha