۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۴۳

مازیار جمشیدخانی در گفتگو با مهر:

سوارکاری روزهای طلایی را از دست می‌دهد/ همه چیز روی هواست

سوارکاری روزهای طلایی را از دست می‌دهد/ همه چیز روی هواست

ملی پوش سوارکاری ایران با بیان اینکه فدراسیون در بلاتکلیف به سر می‌برد تاکید کرد: با این وضعیتی که در فدراسیون سوارکاری وجود دارد روزهای طلایی را از دست می‌دهیم.

مازیار جمشیدخانی در گفتگو با مهر، با اشاره به وضعیت کنونی فدراسیون سوارکاری تاکید کرد: همه چیز در سوارکاری کاملا بلاتکلیف است. فدراسیون در حال تغییر و تحول است. اما سرعتی که در تغییرات سایر فدراسیون‌ها دیده‌ایم در این فدراسیون نمی‌بینیم. آقای صیدانلو که سرپرست فدراسیون شده مدیر کارکشته‌ای است ولی معلوم نیست که چه زمانی قرار است فدراسیون را تحویل رئیس واقعی آن بدهد.

وی در خصوص وضعیت تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: کمیته تیم‌های ملی در دوره حیدری به ما ابلاغ کردند که در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم. بعد که لنکرانی آمد قرار بود تغییراتی را ایجاد کند ولی زیاد در فدراسیون نماند و چند روز پیش که با مسئولان جدید فدراسیون جلسه داشتیم گفتند که این احتمال وجود دارد با اسب های داخلی بتوانیم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.

این سوارکار ادامه داد: سوارکاری ایران روزهایی طلایی را از دست می‌دهد. ما وقتی برای بازی‌های آسیایی نداریم. مشکل ما این است که علاوه بر فدراسیون با چند ارگان دیگر مثل جهاد و سازمان دامپزشکی هم در ارتباط هستیم. در زمان حیدری خودش پیگیر همه مسایل بود ولی حالا خودمان باید کارها را دنبال کنیم که اصلا امکانپذیر نیست چونکه فدراسیون باید دنبال حل مشکلات باشد.

جمشیدخانی با اشاره به مشکلات خود عنوان کرد: ما سه نفر به مسابقات باکو رفتیم که 6 مدال کسب کردیم و این بی سابقه بود. وقتی هم که برگشتیم جوری با اسب‌های ما برخورد کردند که انگار یک مشت زندانی هستند. آنها 63 روز اسب ها را در قرنطینه نگه داشتند و چند روز پیش هم اسب‌ها را آن هم با چه وضعیتی تحویل گرفتیم. فعلا حتی اجازه نمی‌دهند که اسب‌ها را پرورش دهیم. ما که پول میلیون دلاری هم نداریم از اروپا خرید کنیم اما در اینجا هم دامپزشکی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

 

کد خبر 2243825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha