۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳

آزاد راه ساوه - تهران بازگشایی شد/ کمبود تجهیزات راهداری علت حوادث متعدد این محور

آزاد راه ساوه - تهران بازگشایی شد/ کمبود تجهیزات راهداری علت حوادث متعدد این محور

اراک - خبرگزاری مهر: پس از واژگونی تانکر حامل مواد نفتی در شب گذشته که منجر به مسدود شدن آزاد راه ساوه تهران شد، این آزاد راه بالاخره پس از ساعت ها از مواد نفتی پاک شده و برای تردد بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تریلر حامل سوخت بنزین که در باند شرقی آزاد راه ساوه - تهران حامل 30 هزار لیتر بنزین در ساعت 16:30 دوشنبه به دلیل خواب آلودگی راننده واژگون شده بود مسیر آزاد راه برای چندین ساعت مسدود کرد و کیلومتر 50 جاده تهران را به کانون خبر تبدیل کرد.

داود کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خواب آلودگی و بی احتیاطی راننده را دلیل واژگونی تریلر حامل بنزین در آزاد راه ساوه - تهران اعلام کرد که پس از حادثه با هماهنگی نیروهای آتش نشانی بنزین داخل تریلر تخلیه شده و از ایجاد حادثه جلوگیری شد.

سرپرست شعبه مركز مديريت راههای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آزاد راه ساوه - تهران یکی از پرترددترین مسیرهای کشور است گفت: در این محور باید دوربین های ثبت تخلفات بیشتری نصب شود تا از بروز حوادث بسیار در این مسیر جلوگیری شود.

حامد عابدی ادامه داد: بخشی از این محور در حوزه قم، بخشی در استان تهران و بخشی از آن متعلق به استان مرکزی است اما در عین حال تجهیزات این محور برای این ترددههای ماشین های سنگین جوابگو نیست.

قنبر فراهانی رئیس مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان مركزي نیز گفت:  بعد از دريافت گزارش حادثه توسط مركز اطلاع رساني اورژانس واحد امدادي اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد و به دو مصدوم حادثه خدمات اورژانسي پيش بيمارستاني را ارائه نمودند و يكي از مصدومين حادثه را به بيمارستان مدرس شهر ساوه انتقال دادند و مصدوم دوم را با توجه به نوع جراحات در محل مورد درمان قرار گرفت.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما این محور یکی از پردتردد ترین محورهای استان مرکزی است که روزانه خسارت های مادی و جانی نصیب شهروندان می کند.


 

کد خبر 2244033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha