۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳

همراه تازه‌ترین عکس‌ها

تصویربرداری «هفت سنگ» تا نیمه اسفند تمام می‌شود

تصویربرداری «هفت سنگ»  تا نیمه اسفند تمام می‌شود

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» به تهیه کنندگی مجید مولایی و نویسندگی و کارگردانی علیرضا بذرافشان پانزدهم اسفندماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید مولایی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» دراین خصوص گفت: تصویربرداری سریال «هفت سنگ» تا 15 اسفندماه به پایان می‌رسد و مراحل تدوین آن که از همان ابتدای شروع تصویربرداری کار آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: هنوز متن قسمت پایانی سریال به طور کامل نوشته نشده است تا بخواهیم بازیگر مهمان را مشخص کنیم اما شاید پایان کار را به یک شهرستان ببریم.

مولایی همچنین از احتمال پخش این سریال در بازه زمانی بعد از تعطیلات عید نوروز تا قبل از شروع بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.

مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که در 40 قسمت 40 دقیقه‌ای داستان سه زوج از گروه‌های سنی مختلف را در بر می‌گیرد که با ورود کاراکترهای جدید به مجموعه ماجراهایی را پشت سر می‌گذارند.

این سریال دارای فضایی خانوادگی است و قالبی اپیزودیک دارد. پرویز پورحسینی، الهام پاوه نژاد، مهدی سلطانی، شبنم مقدمی، بهنام تشکر، فرناز رهنما، ارسلان قاسمی و ... گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 2244131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha