۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۱۷

ملکی‌زاده عنوان کرد:

فعالیت 27 پزشک در بیمارستان صحرایی بادوله/ ویزیت رایگان 2400 بیمار

فعالیت 27 پزشک در بیمارستان صحرایی بادوله/ ویزیت رایگان 2400 بیمار

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از فعالیت 27 پزشک در بیمارستان صحرایی بادوله خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن ملکی زاده ظهر سه شنبه در آئین افتتاح بیمارستان صحرایی بادوله گفت: هدف از خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم بر اساس اهداف نظام والای نظام مقدس و کمک به توسعه زیر ساختهای نظام سلامت است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم شاهد ارتقای زیر ساخت سلامت باشیم و امروز بر پایی بیمارستان صحرایی و اعزام تیم های تخصصی و فوق تخصصی در بین جامعه پزشکی به یک فرهنگ تبدیل شده است .

ملکی زاده تصریح کرد: این سومین درمانگاه وبیمارستان صحرایی است که در یک سال اخیر در مناطق دور افتاده ومحروم شهرستان دشتی راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: در یک سال اخیر دو بیمارستان صحرایی در زیارت ساحلی و دهستان کبگان و بخش زلزله زده شنبه وطسوج شهرستان دشتی راه اندازی شد که منشا خدمات بسیار ارزشمند پزشکی و درمانی به ساکنین مناطق دور افتاده و محروم و اقشار آسیب پذیر این شهرستان شده است و همواره  حضور تیم های مختلف پزشکی در صحنه بیانگر حضور آنها در خط مقدم جامعه پزشکی است و خدمت بی منت  را به عنوان وظیفه خطیر خود  می دانند.

روزانه 800 بیمار در این درمانگاه ویزیت و درمان خواهد شد

وی اضافه کرد: بیمارستان  تخصصی بادوله روزانه 9 پزشک متخصص وفوق تخصص دررشته های، قلب داخلی، جراحی عمومی، کلیه و مجاری ادرار، گوش و حلق وبینی، زنان، پوست مغز و اعصاب، ارتوپدی، چشم پزشکی و چهار پزشک عمومی حضور دارند.

ملکی زاده ادامه داد: این درمانگاه به مدت سه روز دایر است و در مجموع 27 پزشک همه خدمات پزشکی شامل، ویزیت، دارو و درمان و در صورت نیاز ارجاع به مرکز استان برای عمل جراحی به صورت رایگان برای ساکنان بخش کاکی انجام می شود.

رییس جامعه پزشکی بسیج استان بوشهر افزود: در این درمانگاه روزانه 800 بیمار ویزیت و درمان خواهد شد و در مدت سه روز بیش از دو هزار و 400 بیمار پذیرش خواهند شد.
 

کد خبر 2244248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha