۶ اسفند ۱۳۹۲، ۲۱:۴۳

السویح پس از پیروزی برابر استقلال:

حریف ایرانی موقعیت زیادی نداشت/ فاکتور سن در نتیجه موثر بود

حریف ایرانی موقعیت زیادی نداشت/ فاکتور سن در نتیجه موثر بود

سرمربی تیم فوتبال الشباب عربستان گفت: تیم استقلال در بازی برابر ما نتوانست موقعیت زیادی خلق کند و عملکرد بازیکنان من در مجموع بهتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عمار السویح پس از پیروزی تیم فوتبال الشباب عربستان برابر استقلال در نشست خبری در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی اظهار کرد: امروز بازی سختی داشتیم. ما در لیگ عربستان باخته بودیم ولی امروز توانستیم خوب واکنش نشان بدهیم و به پیروز برسیم. بازیکنان ما سازماندهی تیمی را حفظ کردند. استقلال نتوانست موقعیت زیادی خلق کند. تیم ما در مجموع بهتر بود. استقلال در اکثر دقایق مسابقه به بازی هوایی روی آورد و در این بخش موفق بود.

وی درباره خطای مشکوک به پنالتی که روی بازیکن استقلال رخ داد، گفت: من از صحنه دور بودم و نمی‌توانم درباره آن نظر بدهم. من نمی توانم در کار داور دخالت کنم.

خبرنگاری به سرمربی الشباب گفت که استقلال در این مسابقه فرصت زیادی داشت و حتی موفق شد به گل هم برسد که آفساید اعلام شد. السویح در این خصوص هم تاکید کرد: این تصمیم داور بود که گل را قبول نکرد. مهم این است که به تصمیم داور احترام بگذاریم. استقلال به خاطر بازیکنان با تجربه در مسابقات خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد. ما یک بازی دیگر هم در ریاض داریم. استقلال امروز موقعیت ایجاد کرد ولی فرصت‌های ما بهتر و واضح‌تر بود.

السویح در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر تاثیر بالا بودن سن بازیکنان استقلال در روند مسابقه، اظهار کرد: فکر می کنم استقلال تیم بزرگی است. استقلال در تغییر بازی از حمله به دفاع و دفاع به حمله خطرناک است. فاکتور سن هم در این بازی موثر بود و شما دیدید این نوع بازی که استقلال انجام داد کار را برای ما یک مقدار سخت کرده‌ بود.

تیم فوتبال استقلال تهران امروز سه شنبه در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برابر تیم الشباب با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

کد خبر 2244409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha