۷ اسفند ۱۳۹۲، ۸:۴۰

احمدی عنوان کرد:

عدم صدور مجوز فعالیت برای واحدهای آلاینده در دشتستان/ شناسایی آژانس‌های متخلف

عدم صدور مجوز فعالیت برای واحدهای آلاینده در دشتستان/ شناسایی آژانس‌های متخلف

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: مجوز برای فعالیت واحدهای آلاینده در دشتستان صادر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین احمدی صبح سه‌شنبه در نشست کمیسیون نظارت مشترک استان وشهرستان دشتستان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تجمیع سازمان‌های صنفی شهرستان دشتستان صورت گرفته است که طرح آن توسط اتاق اصناف تحویل کمیسیون نظارت می شود.

وی همچنین به اجرای طرح انتقال صنوف آلاینده شهر برازجان اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری فرمانداری انجام می‌شود که امیدواریم امسال بتوانیم شاهد انجام مقدمات انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنعتی برازجان باشیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با اشاره به عدم صدور مجوز برای فعالیت واحدهای آلاینده در دشتستان، خاطرنشان ساخت: هرگونه فعالیت کارگاهی که باعث مزاحمت اهالی اطراف باشد ممنوع است.

لزوم شناسایی آژانس‌های متخلف دشتستان

وی ادامه داد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های تحت پوشش موظف هستند که پروانه‌های آلاینده کارگاهی را برای فعالیت کارگاهی که باعث مزاحمت اهالی اطراف است، صادر کنند.

احمدی تاکید کرد: همچنین اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان دشتستان نیز در این خصوص دقت لازم را برای تائید صلاحیت‌های ترافیکی و انتظامی انجام دهد.

وی با اشاره به لزوم شناسایی آژانس‌های متخلف دشتستان، بیان داشت: اتحادیه آژانس‌های تاکسی تلفنی شهرستان دشتستان نسبت به شناسایی واحدهایی که قوانین انتظامی را رعایت نمی‌کنند اقدام و برای اتخاذ تصمیم موضوع در کمیسیون نظارت شهرستان مطرح شود.

کد خبر 2244470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha