۹ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۴

مسافرانی که چادر می زنند مشتری هتل نیستند/ ترویج فرهنگ توزیع سفر 

مسافرانی که چادر می زنند مشتری هتل نیستند/ ترویج فرهنگ توزیع سفر 

رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: برخی از مسافرانی که هنگام سفر چادر اقامتی برپا می کنند هیچ وقت مشتری هتل نیستند اما باید برای این افراد نیز تسهیلاتی در نظر گرفت تا در شرایط امن از امکانات مناسب تری برخوردار شوند.

جمشید حمزه زاده به خبرنگار مهر گفت: سفر به نحو درستی در کشور توزیع نشده است به جای حرفهای تکراری باید سفر را توزیع کنیم چرا که همه جای ایران در ایام عید برای سفر مناسب است اما همیشه مردم ما فقط به شهرهای شمالی و اصفهان می روند.

وی معتقد است که برای توزیع سفر در کشور باید فرهنگ سازی شود و تسهیلاتی برای استانهایی که کمتر مسافر دارند، در نظر گرفت چرا که این استانها بر خلاف استانهای پر گردشگر نه ترافیک دارند و نه شلوغی بیش از اندازه.

رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: میانگین نرخ اتاق هتل در استانهای پر گردشگر مانند اصفهان، فارس و یزد کم است اما بازهم برخی از هتلداران در استانهایی مانند کرمان و زنجان به مسافران نوروزی خود تخفیف می دهند.

وی درباره ساماندهی مکانهایی ویژه برپایی چادرهای مسافرتی، افزود: درصدی از افرادی که هنگام سفر چادر می زنند، هیچ وقت مشتری هتل نیستند ولی باید برای آنها نیز تسهیلاتی در نظر گرفت به همین علت در بسیاری از مکانها کمپ هایی ایجاد شده تا آنها حداقل از امکانات امنیتی و بهداشتی استفاده کنند. این افراد امکانات امنیتی لازم دارند و اینکه وسایلشان در مدت اقامت در چادر به سرقت نروند و از خدمات بهداشتی مناسبی برخوردار شوند.

کد خبر 2244740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha