۸ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۲۸

محسن زارع پس از شکست زمزم:

هدف اصلی زمزم ماندگاری در لیگ برتر است/ دیدار با دبیری آسان است

هدف اصلی زمزم ماندگاری در لیگ برتر است/ دیدار با دبیری آسان است

اصفهان - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فوتسال زمزم اصفهان گفت: هدف اصلی زمزم ماندگاری در لیگ برتر است و پس از آن در مورد فصل آینده تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زارع، شامگاه چهارشنبه پس از شکست تیمش مقابل هلال‌احمر تبریز با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: تیم ما در دیدار با هلال‌احمر تلاش بسیاری برای کسب پیروزی کرد اما به دلیل بی‌تجربگی بازیکنان، نتوانستیم امتیاز بازی را ازآن خود کنیم.

وی افزود: بازی‌های بسیاری از لیگ برتر گذشته و اما بعد از گذشت 23 هفته از مسابقات لیگ برتر، تیم ما هنوز مشکلات بسیاری دارد و بازیکنان ما بی‌تجربه هستند.

بازیکن تیم زمزم اصفهان با اشاره به قضاوت داوران در این بازی تصریح کرد: متاسفانه داوران بعد از اینکه تیم هلال‌احمر 5 خطائه شد، به صورت یک طرف، 3 خطای مسلم را به سود زمزم اعلام نکردند و اگر این خطاها اعلام می‌شد، تیم ما بازنده مسابقه نبود.

وی گفت: ما در بازی هفته آینده باید بار دیگر برای تیم دبیری بازی کنیم و این مسابقه، یک دیدار سخت برایمان به شمار می‌آید، هرچند که به نظر من دیدار با دبیری آسان‌تر از بازی با هلال احمر خواهد بود.

زارع اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم که در فصل جاری، در لیگ برتر باقی بمانیم تا برای فصل آینده، با برنامه‌ریزی مناسب، قدم به رقابت‌های لیگ برتر بگذاریم.

کد خبر 2245286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha