۸ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۲۹

حمید واحدی پس از پیروزی هلال‌احمر:

گل برتری هلال‌احمر با اشتباه بازیکن زمزم به ثمر رسید

گل برتری هلال‌احمر با اشتباه بازیکن زمزم به ثمر رسید

اصفهان - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فوتسال هلال‌احمر تبریز گفت: گل برتری هلال‌احمر، با اشتباه بازیکن زمزم به ثمر رسید و باعث پیروزی تیم ما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید واحدی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل زمزم اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به این پیروزی اظهار داشت: به نظر من هر دو تیم در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند از فرصت خود استفاده کرده و به گل برسند.

وی افزود: در فوتسال فرصت‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و هر تیمی بتواند از فرصت‌های خود بهتر استفاده کند، بهتر نتیجه می‌گیرد و خوشحال هستم که توانستیم با استفاده از اشتباهات تیم حریف، به پیروزی برسیم و گل برتری را وارد دروازه زمزم کنیم.

بازیکن تیم هلال‌احمر تبریز بیان داشت: تیم زمزم پس از آن با استفاده از تاکتیک 5 نفره، در صدد گلزنی بود اما ما از این فرصت استفاده کرده و گل برتری خود را به ثمر رساندند.

وی در مورد اشتباهات داوری این مسابقه گفت: به نظر من داوری باز یخوب نبود  و اگر شما فیلم بازی را بررسی کنید می‌بینید داور در بعضی صحنه‌ها می‌توانست خطا بگیرد؛ ما نمی‌خواهیم به نفع ما سوت بزنند بلکه می خواهیم عادلانه قضاوت کنند.

واحدی در مورد جایگاه هلال‌احمر در جدول رده‌بندی لیگ برتر پایان فصل اضافه کرد: ما در ابتدای فصل، در رده سوم قرار داشتیم اما با بد شانسی به رده دهم رسیدیم و سعی داریم در سکوی هشتم جدول باقی بمانیم.

کد خبر 2245287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha