۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵

وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی درمانی دشتستان بازدید کرد

وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی درمانی دشتستان بازدید کرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت با همراهی تعدادی از مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان از مراکز بهداشتی درمانی دشتستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکترسیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان صبح پنجشنبه با همراهی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان در مجلس، رستمی معاون عمرانی استاندار بوشهر، زرین‌فر معاون توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر، زارعی فرماندار دشتستان، حجت‌الاسلام مصلح امام جمعه برازجان، رئیسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تعدادی از مسئولان استان بوشهر از مراکز بهداشتی درمانی دشتستان بازدید کردند.

وزیر بهداشت در این برنامه از بخش‌های مختلف ببیمارستان 17 شهریور برازجان و بیمارستان شهید گنجی برازجان بازدید کردند و با بیماران و پرسنل بیمارستان دیدا و گفتگو کرد.

برخی از بیماران و همچنین پرسنل و کادر درمانی و پزشکان و کارکنان بیمارستان نیز به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.

از مهمترین دغدغه‌های مطرح شده توسط کادر درمانی و کارکنان شبکه بهداشت می‌توان به کمبود پرسنل و کادر درمانی در بیمارستان و همچنین کمبود حقوق و مزایای کارکنان با توجه به وضعیت آب و هوا و گرما اشاره کرد.

فرماندار شهرستان دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به بیان توضیحاتی پیرامون وضعیت بهداشت و درمان شهرستان و همچنین مشکلات پیش امده بر اثر زلزله در این دو بیمارستان پرداختند.

وزیر بهداشت نیز در این آئین اظهار داشت: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و بهبود شاخص‌های سلامت در نقاط مختلف کشور را با جدیت دنبال می‌کنیم و طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را در این راستا اجرا می‌کنیم.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی بر لزوم رفع مشکلات مطرح شده توسط کادر درمانی و کارکنان شبکه بهداشت تاکید کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی بیمارستان 17 شهریور برازجان باشیم.

کد خبر 2245395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha