۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸

بازوند خبر داد:

پیگیری برای تعیین تکلیف حق آبه لرستان از محل سد کمال صالح

پیگیری برای تعیین تکلیف حق آبه لرستان از محل سد کمال صالح

ازنا - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان از پیگیری برای تعیین تکلیف حق آبه لرستان از محل سد کمال صالح استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند با اشاره به مصوبات شورای توسعه و برنامه ریزی استان با محوریت شهرستان ازنا، گفت: در این جلسه تعیین تکلیف و اجرای کامل ایستگاه پمپاژ قلعه رستم شهرستان ازنا با هماهنگی جهادکشاورزی و با مشارکت 50 درصدی استانداری لرستان برای اجرای آن به صورت سیستم غرق آبی به تصویب رسید.

استاندار لرستان گفت: مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان لرستان تا نیمه خردادماه سال آینده نسبت به تامین نیازهای زیرساختی از جمله سیستم های گرمایشی، تهویه مطبوع و دیگر نیازهای تاسیساتی سه مجموعه و سالن ورزشی شهرستان ازنا اقدام جدی کند.

بازوند با اشاره به آزاد شدن خرید و فروش واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر در سطح استان، تصریح کرد: مسکن و شهرسازی لرستان موظف شد تا شهریورماه سال آینده به صورت کامل و جامع نسبت به تکمیل و بسته شدن پرونده مسکن مهر شهرستان ازنا اقدام کند.

استاندار لرستان، پیگیری برای افزایش اعتبارات طرح عمرانی آزادراه ازنا - اراک، تعیین تکلیف حق آبه سد کمال صالح ، برگزاری جلسه پیگیری موضوع طرح پتروشیمی و فولاد ازنا برای رفع مشکل نقدینگی این دو طرح عمرانی و صنعتی در استان را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد.

وی تصریح کرد: تامین و پرداخت 30 میلیون تومان اعتبار برای طرح بهسازی قبور شهدای گمنام شهرستان ازنا از دیگر مصوبات این جلسه بود.

بازوند از تعیین تکلیف طرح احداث دبستان 24 کلاسه این شهرستان خبر داد و بیان داشت: عدم تکمیل این پروژه در حالیست که  11 سال از آغاز عملیات اجرایی طرح می گذرد.

استاندار لرستان یادآور شد: همچنین تعیین تکلیف طرح احداث هتل شهرستان ازنا پس از 11 سال از شروع پروژه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 2245912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha