۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۰۹

به دلیل عدم آمادگی استرالیایی‌ها؛

داوران دیدار فولاد ایران و بنیادکار ازبکستان تغییر کرد

داوران دیدار فولاد ایران و بنیادکار ازبکستان تغییر کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا از تغییر کادر داوری دیدار فولاد ایران مقابل بنیادکار ازبکستان در هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نامه قبلی ارسالی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرار بود یک داور استرالیایی به همراه سه هموطن خود کادر داوری بازی فولاد ایران و بنیادکار ازبکستان را تشکیل دهند اما این کنفدراسیون با ارسال نامه‌ای، از تغییر داوران اعزامی به ایران خبر داد.

بر این اساس، قضاوت این دیدار بر عهده یک داور اماراتی قرار گرفت و دو هموطن وی نیز او را در این مسابقه همراهی می‌کنند و داور چهارم نیز از عراق خواهد بود. این تصمیم در پی دریافت نامه‌ای از کمیته داوران فدراسیون فوتبال استرالیا مبنی بر عدم آمادگی داوران استرالیایی برای سفر به ایران اتخاذ شد.

اسامی داوران و ناظران جدید این بازی به ترتیب زیر است:
داور: محمد عبدالکریم محمد از امارات، کمک‌ها: محمد جاسم سیف و احمد محمد سعید از امارات، داور چهارم: واثق محمد عبدالله از عراق
ناظر داوری: علی احمد الطریفیاز عربستان، ناظر بازی: اسلام مانیرول از بنگلادش

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فولاد ایران با بنیادکار ازبکستان از هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، روز سه‌شنبه دوازدهم فروردین در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 2245976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha