۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷

حجت الاسلام کوثری:

موفقیت اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه بسیجی و جهادی است

موفقیت اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه بسیجی و جهادی است

شیروان - خبرگزاری مهر: امام جمعه شیروان گفت: موفقیت و شکوفایی اقتصاد مقاومتی، نیازمند داشتن روحیه بسیجی و جهادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های این هفته نماز جمعه شیروان با اشاره به ابلاغ سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی در روزهای اخیر، رعایت مفاد سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را عامل موفقیت و شکوفایی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی افزود: مردم عزیز ایران اسلامی همانگونه که در جنگ تحمیلی توانستند با ایمان، استقامت و پایداری در مقابل خیل دشمنان نظام اسلامی بایستند و جنگ هشت ساله را با پیروی از رهنمودهای حضرت امام (ره) اداره کنند، می توانند در این جنگ تمام عیار اقتصادی نیز با روحیه ای انقلابی و بسیجی پیروز میدان شوند.

حجت الاسلام کوثری اظهار داشت: باید با رعایت الزامات و مفاد ابلاغیه سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی، زمینه تحقق آن را فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه، هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) را مورد اشاره قرار داد و گفت: توجه به نیازمندان یکی از شاخصه های انسان های با ایمان و دارای عاطفه انسانی است.

امام جمعه شیروان از مردم خواست تا همچون سالیان گذشته با کمک های نقدی و غیر نقدی خود به خانواده های نیازمند و حضور موثر در برنامه های هفته احسان و نیکوکاری، موجبات شادی نیازمندان و رفع مشکلات آنان در ایام سال نو فراهم کنند.

حجت الاسلام کوثری در خطبه های نماز جمعه این هفته، به روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، روز درختکاری و منابع طبیعی و برگزاری کنگره سرداران و 623 شهید شهرستان شیروان در روز 15 اسفند ماه جاری اشاره کرد.

کد خبر 2246029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha