۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲

تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس؛

همکاری با سازمان‌های ذیربط برای خصوصی‌شدن/ ذیحساب پرسپولیس عوض شد

همکاری با سازمان‌های ذیربط برای خصوصی‌شدن/ ذیحساب پرسپولیس عوض شد

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همکاری با سازمان خصوصی‌سازی و هیات عالی واگذاری جهت خصوصی‌سازی این باشگاه را تصویب کردند. همچنین آنها در نشست اخیر خود به علی پروین این اختیار را دادند که برای ثبت‌ قانونی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور در ساختمان باشگاه درباره مسائل مختلف به تبادل نظر و گفتگو پرداخته و تصمیماتی را اتخاذ کردند. در این نشست که به ریاست محمدصادق اکبری رئیس هیات مدیره باشگاه برگزار شد، علی پروین، محمد جمشیدی، محمدحسین نامی، اعضای هیات مدیره و بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.

بهروز منتقمی درباره تصمیمات اتخاذ شده در جلسه هیات مدیره گفت: گزارشی از وضعیت مالی و برخی مسائل حقوقی باشگاه ارائه شد و همچنین فعالیت‌های انجام شده در زمان مدیریت علی پروین در حوزه‌های مختلف ارائه شده و درباره مسائل مختلف تبادل نظر شد.

بهروز منتقمی تاکید کرد: در جلسه هیات مدیره باشگاه پس از بررسی‌های انجام شده برخی تصمیمات اتخاذ شد و مصوبات ذیل به امضای اعضای هیات مدیره باشگاه رسید:

1- همکاری لازم با سازمان حسابرسی برای بررسی صورت‌حساب‌های مالی باشگاه به منظور تسریع در امر واگذاری باشگاه به بخش خصوصی

2- همکاری با سازمان خصوصی‌سازی و هیات عالی واگذاری برای خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس

3- تاکید بر واریز هرگونه درآمدهای باشگاه به حساب خزانه‌داری کل

4- تعیین و انتخاب ذیحساب جدید باشگاه پرسپولیس - در این جلسه ضمن تشکر از امام‌وردی ذیحساب قبلی، آقای ایمان‌زاده به عنوان ذیحساب جدید انتخاب شد. ایمان‌زاده سابقه همکاری با فدراسیون کشتی و فدراسیون فوتبال را داشته و از کارکنان وزارت ورزش به حساب می‌آید.

5- به سرپرست باشگاه اختیار داده شد برای ثبت‌ قانونی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام کند.

6- مقرر شد برنامه مالیاتی هزینه‌های باشگاه در سال 93 پس از برنامه‌ریزی از سوی مدیران باشگاه در جلسه آینده ارائه شده و پس از بررسی اعضای هیات مدیره به تصویب برسد.

7- مقرر شد تمامی قراردادهای باشگاه با افراد حقیقی و حقوقی بر اساس ضوابط و مقررات شرکت‌های دولتی انجام شده و با قوانین همخوانی داشته باشد.

کد خبر 2246109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha