۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۱۱

عملیات رزمایش "الی بیت المقدس" در خراسان شمالی پایان یافت

عملیات رزمایش "الی بیت المقدس" در خراسان شمالی پایان یافت

بجنورد - خبرگزاری مهر: عملیات رزمایش "الی بیت المقدس" بسیج خراسان شمالی که از روز گذشته هشتم اسفندماه در بجنورد و 7 شهرستان دیگر استان آغاز شده بود، پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، این رزمایش با رمز" یا جوادالائمه (ع)" و با شعار "مرزبانان غیور، با ولایت تا ظهور" در قاب 17 گردان، به استعداد  چهار هزار نیروی بسیجی روزهای هشتم و نهم اسفندماه در منطقه علی آباد بجنورد و هفت مقر عملیاتی در شهرستانهای شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان برگزار شد.

در این رزمایش دو روزه، بازرسان ستاد کل سپاه و سازمان بسیج کشور و همچنین بازرسانی از سپاه جوادالائمه(ع) بر نحوه اجرا و میزان موفقیت این رزمایش نظارت کردند.

آموزش آمادگی های دفاعی شامل آموزش "عملیات تاخیری"، "پدافند غیرعامل"، "تاخت و ضد هلی برن"، "کنترل معابرورودی و دفاع از مراکز حساس" و آموزش " کنترل اغتشاشات و مقابه با ناآرامی ها" از جمله برنامه های رزمایش دو روزه نیروهای بسیج استان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع)، نشست های عقیدتی، بصیرتی و حلقه های صالحین برای بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش برگزار شد.

این رزمایش طی دو روز گذشته در استان خراسان شمالی و پنج استان شرقی کشور به طور همزمان برگزار شد.

کد خبر 2246112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha