۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸

محمد بنا:

امیدوارم تیم فوتبال بعد از آرژانتین صعود کند/ نامشخص بودن بودجه مشکل ورزش است

امیدوارم تیم فوتبال بعد از آرژانتین صعود کند/ نامشخص بودن بودجه مشکل ورزش است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران بتواند پس از آرژانتین به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله دوم جام جهانی صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بنا در حاشیه مراسم تجلیل از چهره‌های اخلاق‌مدار ورزش و هنر در جمع خبرنگاران، در مورد کسب "تندیس انسانیت" ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: همه جوایزی که در عمر ورزشی‌ام گرفتم، ارزشمند است اما دریافت این تندیس ارزش خاصی برایم داشت.

وی در ادامه در مورد بهترین و بدترین خاطره‌اش در یکی دو سال اخیر افزود: بهترین خاطره‌ام، کسب بالاترین موفقیت به همراه کشتی فرنگی در المپیک لندن با بدست آوردن 3 مدال طلا بود. خوشبختانه با کسب آن مدال‌ها توانستیم برای لحظاتی مردم ایران را از ته دل خوشحال کنیم. البته امیدوارم در مسابقات آینده هم با کسب مدال‌های ارزشمند، باز هم باعث شادی مردم ایران باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت اتفاق بدی برایش رخ نداده، در مورد آرزویش برای سال 93 تاکید کرد: امیدوارم ورزش در سال 93 سروسامان پیدا کند. البته با انتخاب وزیر ورزش و جوانان و برگزاری انتخابات برخی از فدراسیون‌ها، تاحدودی از بی‌سروسامانی خارج شده است ولی هنوز بودجه فدراسیون‌ها نامشخص است.

وی اضافه کرد: نامشخص بودجه مشکلاتی مالی را برای فدراسیون‌هایی از جمله تکواندو، وزنه‌برداری، کشتی و همین فوتبال بوجود آورده که می‌خواهند در جام‌ جهانی، مسابقات جهانی، بازی‌های آسیایی و یا انتخابی المپیک به میدان بروند.

بنا در پایان گفت: امیدوارم با حل این مشکلات ابتدا همه از تیم ملی فوتبال حمایت کنند تا در جام جهانی 2014 برزیل به موفقیت دست یابد و بتواند پس از آرژانتین به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله دوم جام جهانی رسیده و باعث خوشحالی مردم ایران شود. همچنین تیم ملی کشتی فرنگی بتواند در بازی‌های آسیایی 4 تا 5 مدال طلا بدست آورد.

کد خبر 2246231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha