۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶

کرمی در گفتگو با مهر:

تیم همدان بر سکوی دوم رقابت های سنگنوردی جام فجر ایستاد

تیم همدان بر سکوی دوم رقابت های سنگنوردی جام فجر ایستاد

همدان – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با بیان اینکه چهاردهمین دوره مسابقات سنگنوردی جام فجر و انتخابی تیم ملی در بخش بانوان برگزار و سنگنوردان به رقابت با يكديگر پرداختند، گفت: تیم همدان در این دوره از رقابت ها توانست در جایگاه دوم قرار گیرد.

مهدی کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات سنگنوردی جام فجر و انتخابی تیم ملی در بخش بانوان از صبح چهارشنبه در مجموعه سنگنوردي فرهاد ميرزاجاني آغاز شد و شرکت کنندگان به مدت دو روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وي افزود: در اين دوره از مسابقات سنگنوردي جام فجر 133 ورزشکار و سرپرست از ۱۵ استان سمنان، ایلام، هرمزگان، تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، زنجان، خوزستان، اصفهان، همدان، آذربایجان شرقی، مرکزی، قزوین، خراسان شمالی و تهران شرکت کرده بودند.

كرمي بیان داشت: بانوان سنگنورد در چهاردهمین دوره مسابقات سنگنوردی جام فجر و انتخابی تیم بايد در سه رشته بولدرینگ، سرطناب و سرعت به رقابت با يكديگر می پرداختند.

رئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان همدان اضافه کرد: این رقابت‌ها از صبح چهارشنبه در رشته بولدرینگ در مجموعه سنگنوردي فرهاد ميرزاجاني آغاز شد كه خانم گرجی نایب رئیس فدراسیون به عنوان ناظر در این دوره از مسابقات حضور داشت.

کرمی ابراز داشت: در پایان چهاردهمین دوره رقابت‌های جام فجر و انتخابی تیم ملی در بخش بانوان نتایج و امتیازات تیمی مشخص شد.

 رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان افزود: در نهایت تیم استان زنجان به مقام قهرمانی دست یافت، تیم استان همدان دوم شد و تیم باشگاه داوودی تهران بر سکوی سوم این دوره از رقابت ها ایستاد.

وی بیان داشت: همچنین نفرات برتر رقابت‌های چهاردهمین دوره جام فجر در بخش بولدرینگ بانوان نیز مشخص شد که الناز رکابی از زنجان مقام اول را از آن خود کرد، فرناز اسماعیل زاده از زنجان در جایگاه دوم قرار گرفت و فاطمه سلیمانی از همدان سوم شد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان بیان داشت: همچنین در رشته سرعت نیز مقام اول این دوره از مسابقات را فرناز اسماعیل زاده از زنجان،  مقام دوم را الناز رکابی از زنجان و مقام سوم را نیز سیما سلطان از زنجان به دست آوردند.

کرمی اضافه کرد: در نتایج نهایی چهاردهمین دوره مسابقات سنگنوردی جام فجر انتخابی تیم ملی که در مجموعه سنگنوردی همدان جریان داشت در رشته‌ سرطناب الناز رکابی از زنجام اول شد، فاطمه سلیمانی از همدان مقام دوم را کسب کرد و خدیجه جهان بخش از  باشگاه داوودی تهران مقام سوم را به دست آورد.

کد خبر 2246260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha