۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی:

ورزش ایران در فوتبال خلاصه شده/ وزیر ورزش انتظارات را برآورده نکرد

ورزش ایران در فوتبال خلاصه شده/ وزیر ورزش انتظارات را برآورده نکرد

پیشکسوت کشتی ایران ضمن انتقاد از بی توجهی به این رشته از زمان آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون گفت: متولیان ورزش کشور طوری رفتار می کنند که انگار ورزش ایران در فوتبال خلاصه شده و کاری به رشته های افتخارآفرینی همچون کشتی ندارند.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: زمانی که محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش دولت یازدهم انتخاب شد بسیاری از اهالی کشتی امیدوار شدند که بار سنگین مشکلات این رشته سبک تر خواهد شد و کشتی ایران دوباره می تواند به عنوان یکی از رشته های موفق و افتخار آفرین، مسیر پیشرفت خود را طی کند، اما متاسفانه هر چه زمان گذشت، خلاف این مساله ثابت شد.

وی تصریح کرد: فضای ورزش ایران به گونه ای در آمده که تمامی فکر و ذهن متولیان ورزش به فوتبال و جام جهانی معطوف شده و گویی هیچ رشته دیگری در کشور وجود ندارد که باید به آن رسیدگی شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی ادامه داد: فدراسیون کشتی هم اکنون حدود 7 میلیارد بدهی دارد که نباید انتظار داشت تمامی این بدهی ها را رسول خادم و متولیان فدراسیون بپردازند. کشتیورزش اول ایران است که نباید همچون رشته های نه چندان مطرح با آن رفتار شود. کشتی همواره در رقابتهای بزرگی همچون جهانی و المپیک خوش درخشیده و در واقع امتحان خود را پس داده، پس نباید به آن بی توجهی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اهالی کشتی از عملکرد وزیر ورزش راضی هستند یا خیر، گفت: متاسفانه وزیر ورزش به رغم اینکه خود از اهالی گوش شکسته ها بود نتوانسته تاکنون انتظارات را برآورده کند و بیشتر وعده های وی مبنی بر حمایت و همکاری با فدراسیون کشتی همچنان بی عمل بوده، البته ما همچنان امیدواریم این روند بهتر شود و وزیر ورزش نگاهخ ویژه ای به کشتی بیاندازد.

جوادی در خاتمه اذعان داشت: واقعا حیف است فدراسیونی که با قهرمانان بزرگی همچون رسول خادم، علیرضا حیدری و .... اداره می شود مورد بی مهری قرار گیرد، چراکه هر آن ممکن است همین قهرمانان نیز صحنه مدیریت را ترک کنند و دوباره کشتی را در سرراشیبی سقوط قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، بسیاری از اهالی کشتی از جمله اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی به سیاست های کنونی وزارت ورزش انتقاد کرده و معتقدند بسیاری از وعده های وزیر ورزش در خصوص بهبود وضعیت این رشته تحقق نیافته است.
 

کد خبر 2246303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha