۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹

پورکیانی به مهر خبر داد:

استقلال صنعتی با برخی تیم‌های لیگ برتری بازی تدارکاتی برگزار می‌کند

استقلال صنعتی با برخی تیم‌های لیگ برتری بازی تدارکاتی برگزار می‌کند

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه تمرینات این تیم روز یازدهم اسفندماه شروع می‌شود تاکید کرد: برنامه بر این است تا با برخی تیم‌های لیگ برتری که قبلا با آنها بازی کردیم دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های پیش روی این تیم بیان کرد: بازیکنان ما همچنان در تعطیلات به سر می‌برند و قرار است از روز یازدهم اسفندماه برنامه‌های خود را پی بگیریم. خوشبختانه بازیکنانی که مصدوم  بودند هم به بهبود پیدا کردند و با شروع تمرینات همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

وی در خصوص برگزاری دیدارهای تدارکاتی بیان کرد: هنوز برنامه ما مشخص نیست. تنها در روز 19 اسفندماه با پرسپولیس بهبهان بازی تدارکاتی خواهیم داشت. برنامه ما این است که با برخی تیم‌هایی که قبلا با آنها بازی کرده بودیم دیدار تدارکاتی داشته باشیم و کادر فنی برنامه این بازی‌ها را به ما خواهد داد.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان در خصوص تعطیلاتی که در برگزاری لیگ برتر به وجود آمده است بیان کرد: ما با فدراسیون تعامل داریم. این تعطیلات خاطر لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های ملی به وجود آمده است و کاری نمی‌شود کرد. هر چند دوست داشتیم که مسابقات ادامه پیدا می‌کرد اما تابع تصمیم های فدراسیون هستیم.

کد خبر 2246344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha