۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۴۰

نشست خبری حامی فدراسیون فوتبال؛

ترابیان: اسپانسر انحصاری نداریم/ مظفری‌پور: همه ایران حامی تیم ملی فوتبال هستند

ترابیان: اسپانسر انحصاری نداریم/ مظفری‌پور: همه ایران حامی تیم ملی فوتبال هستند

عباس ترابیان با بیان اینکه اسپانسر انحصاری برای تیم ملی ایران وجود ندارد گفت: دریچه تیم ملی بر روی تمام اسپانسر ها باز است و هرکس فکر می کند می تواند به تیم ملی کمک کند باید قدم پیش بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری معرفی کنسرسیوم مشارکتی حمایت از تیم ملی با حضور عباس ترابیان، مظفری‌پور و علیرضا شیرازی ظهر امروز یکشنبه در محل سالن روابط عمومی فدارسون فوتبال با حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد.

در این نشست ترابیان هدف این جلسه را ورود فدراسیون فوتبال و گرفتن کارگزار برای مسایل تبلیغاتی شفاف سازی نشده خواند و گفت: می خواهیم هیچ شانسی را از دست ندهیم و با کمک شما اصحاب رسانه و تمام مردم ایران دست به دست هم دهیم تا سفیرمان را مجهز و کامل به مسابقات جام جهانی بفرستیم.

 ترابیان در ادامه خاطرنشان کرد: در اوایل تمرینات تیم ملی یک اسپانسر به نام ال خودرو ارس با شرایط خاصی پا به میدان گذاشت و حتی با پرداخت اولین قسط خود که 800 میلیون تومان بود کار خود را شروع کرد اما متأسفانه پس از مدتی دچار معضل و مشکلات زیادی شد و حتی ما دو ماه نیز به آنان فرصت دادیم تا بتوانند شرایط خود را بهبود ببخشند و باز هم همچنان اسپانسر تیم ملی باشند که آنها دیگر نتوانستند. بنا براین ما به دنبال جایگزینی برای این اسپانسر بودیم.

وی تأکید کرد: پس از مدتی بحث و گفتگو با شرکت فنآپ که با پشتیبانی بانک پاسارگاد و شرکت رسا هماهنگ بودند به توافق رسیدیم تا به عنوان مجری کارهای سخت افزاری شروع به کار کنند.

وی در ادامه توضیحاتش خاطرنشان کرد: ما از فناپ در زمینه نرم افزاری نیز کمک خواستیم. ولی در اینجا قاطعانه می گویم که ما اسپانسر انحصاری نداریم و درهای تیم ملی به روی همه اسپانسر ها باز است و حمایت از تبلیغات تیم ملی انحصارا در دست کسی نیست.

ترابیان ادامه داد: هدف اصلی این اسپانسر حمایت از تیم ملی در جام جهانی است و ما در چند روز آینده جلسه ای را نیز با رسانه ها خواهیم داشت تا همه در یک قایق نشسته تا تلاش کنیم تیم ملی‌مان در جام جهانی موفق باشد.

وی در ادامه افزود: ما با یک آژانس هوایی نیز به توافق رسیدیم و این آژانس با همکاری فدراسیون فوتبال مسئولیت اعزام علاقمندان به برزیل را خواهد داشت و تمام کارهای مسافران را به بهترین وجه انجام خواهد داد.

ترابیان در ادامه افزود: از هر مسافر  بابت هزینه سفر به برزیل و تمام امکانات آن 29میلیون و 300 هزار تومان دریافت خواهد شد.

ترابیان در ادامه خبر خوشی را برای علاقمندان حضور در برزیل عنوان کرد و گفت: خوشبختانه فیفا تا 12مارس مجدداً اجازه اسم نویسی برای دریافت بلیط را داده است و کسانی که نتوانسته اند تا الان بلیت تهیه کنند می توانند از این موقعیت بدست آمده نهایت استفاده را داشته باشند.

ترابیان در خاتمه افزود: ما نظارت بسیار دقیقی در تمام مسائل مالی خواهیم داشت و با توجه به این که توانایی این آژانس را لمس کردیم و می دانیم این آژانس در کارش موفق خواهد بود.

پس از وی مظفری‌پور نماینده شرکت فناپ نیز به تشریح اهداف این شرکت برای ورود به ماجرای حمایت از تیم ملی پرداخت و گفت: ما برای حمایت از تیم ملی از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد و به دنبال این هستیم تا بتوانیم آنچه در توان داریم برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران انجام دهیم.

وی یکی از اهداف اصلی شرکت فناپ را رفع دغدغه‌های مالی تیم ملی دانست و گفت: امیدوار هستیم بتوانیم همراه با فدراسیون فوتبال تأمین منابع زیرساخت های اصلی فوتبال را انجام دهیم.

مظفری‌پور "همه ایران حامی تیم ملی فوتبال" را شعار محوری شرکت فناپ خواند و ادامه داد: تیم ملی متعلق به شخص خاصی نیست و همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم در موفقیت تیم ملی فوتبال ایران سهیم باشیم.

علیرضا شیرازی نماینده شرکت رسا نیز تمام اهداف شرکت خود را حمایت از تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد و گفت: ما هم به همراه فدراسیون فوتبال و شرکت فناپ تلاش خواهیم کرد تا با کمک همه مسئولان و حمایت همه علاقمندان به فوتبال ایران بتوانیم یک تیم ملی قوی را در جام جهانی داشته باشیم.

کد خبر 2247344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha