۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

سرمربی تیم ملی کویت:

به عنوان توریست و برای تفریح به ایران نیامده‌ایم/ رفتار شایسته‌ای با ما نشد

به عنوان توریست و برای تفریح به ایران نیامده‌ایم/ رفتار شایسته‌ای با ما نشد

سرمربی تیم ملی فوتبال کویت با تاکید بر اینکه به عنوان توریست و برای تفریح به ایران نیامده‌ایم بلکه هدف ما کسب سه امتیاز بازی است، از عملکرد فدراسیون فوتبال ایران برای تامین شرایط میزبانی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ژوران ویرا پیش از آنکه در خصوص دیدار فردای تیمش با تیم ملی ایران اظهارنظر کند، در نشست خبری پیش از بازی نسبت به رفتاری که با وی قبل از آغاز نشست خبری شده بود اعتراض کرد و گفت: من نسبت به رفتاری که پیش از آغاز نشست خبری با من و بازیکن تیمم شده، معترض هستم. حدود 40 دقیقه است که قبل از نشست خبری ما را به حالت ایستاده نگه داشته اند، من یک بازیکن به همراه خود دارم که قرار است در این نشست شرکت کرده و فردا نیز بازی کند. به هیچ وجه چنین رفتارهایی در چنین سطحی از فوتبال شایسته نیست.

وی در خصوص دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کویت نیز گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه هر دو تیم ایران و کویت به مرحله نهایی رقابتهای جام ملتهای آسیا در استرالیا راه پیدا کرده اند شانس خوبی برای من و کی‌روش به وجود آمده تا در بازی فردا برخی از بازیکنان جوان خود را مورد آزمایش قرار دهیم. بنابراین بازی فردا کاملا تشریفاتی محسوب می شود.

وی تاکید کرد: ما به عنوان توریست و برای تفریح به ایران نیامده ایم بلکه هدف ما کسب سه امتیاز بازی است. هر چند که با بردن ایران نیز جایگاه دو تیم در جدول تغییر نمی کند. ما می خواهیم با بردن ایران رنکینگ خود در فیفا و ای اف سی را بالا ببریم.

سرمربی تیم ملی کویت خاطرنشان کرد: امیدوارم با ارائه یک فوتبال خوب مقابل ایران هواداران تیم ملی کویت از ما راضی و خرسند شوند.

وی در خاتمه باز هم معترض بود و تاکید کرد: ما در کشور ایران میهمان هستیم و انتظار بهترین رفتارها را داریم. من قبلا در ایران کار کرده ام و خبرنگاران نیز من را می شناسند. من می دانم در ایران زمین های تمرین خوبی وجود داشته که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران می توانستند به ما بدهند اما آنها حق انتخابی برای ما نگذاشته و تاکید کرده اند فقط باید در همین زمین که به شما داده ایم، تمرین کنید.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کویت از مرحله گروهی مقدماتی جام ملتهای آسیا ساعت 17:30 روز دوشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

کد خبر 2247379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha