۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

قهرمانی لیگ برتر جودو دور از دسترس نماینده خراسان نیست

قهرمانی لیگ برتر جودو دور از دسترس نماینده خراسان نیست

مربی تیم جودو میزان خراسان رضوی گفت: رسیدن به عنوان قهرمانی دور از دسترس نیست و اگر اعضای تیم براساس توانایی خود ظاهر شوند می توانیم همانند سال قبل روی سکوی نخست بایستیم.

کوروش خسرویار ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: دیدار با پاس ثامن الحجج مبارزه سرنوشت سازی برای ماست، اگر دور رفت هم آئین نامه لیگ رعایت می شد و تیم حریف از دو بازیکن ملی پوش در ترکیب خود بهره می برد ما برنده میدان بودیم. ولی پاسی ها از چهار ملی پوش در ترکیب خود استفاده کردند.

وی ادامه داد: خارجی خود را در پیکارهای روز سه شنبه در اختیار داریم ، "عبدالرحمانوف" که در اردوی تیم ملی با جودوکاران ملی پوش در حال تمرین است و "سوبیروف" هم تا امشب به تهران خواهد رسید تا با ترکیب کامل به دیدار رقیب خود برویم.

مربی میزان در خصوص دستمزد خارجی ها گفت: ما با هزینه ای کمتر از ملی پوشان داخلی خود موفق شدیم نفرات عنوان داری را از کشورهای همسایه جذب کنیم که حداقل همسطح جودوکاران داخلی ما باشند و بتوانیم نتیجه لازم را از حضور آنها کسب کنیم.

خسرویار در پایان سخنان گفت: امیدواریم روز سه شنبه مبارزات خوبی را از سوی جودوکاران  دو تیم شاهد باشیم و هر تیمی که استحقاقش را دارد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر جودو فردا سه شنبه در سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد و طی آن دو تیم پاس ثامن الحجج و میزان خراسان شمالی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند.

 

کد خبر 2247715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha