۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

قنبرزاده در گفتگو با مهر:

دوست داریم قرارداد گل‌محمدی را تمدید کنیم/ از حضور یحیی در تیم ملی خوشحال می‌شویم

دوست داریم قرارداد گل‌محمدی را تمدید کنیم/ از حضور یحیی در تیم ملی خوشحال می‌شویم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از ابراز علاقه این باشگاه برای تمدید قرارداد با یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده خبر داد.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد حضور یحیی گل‌محمدی در کمپ تیم‌های ملی و شایعه مطرح شده در مورد پیوستنش به کادر فنی تیم بزرگسالان ضمن بیان مطلب فوق گفت: فدراسیون فوتبال هیچگونه مکاتبه‌ای در این خصوص با باشگاه نفت انجام نداده‌ است و این مربی تا پایان فصل با ما قرارداد دارد.

وی اضافه کرد: طبیعی است دوست داریم قرارداد یحیی گل‌محمدی را برای فصل آینده هم تمدید کنیم و از سوی دیگر هم خوشحال می‌شویم یک عضو باشگاه نفت به عنوان مربی به تیم ملی ملحق شود و قطعا مخالفتی در این خصوص نخواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین افزود: با توجه به اینکه برنامه‌های اصلی تیم ملی پس از پایان لیگ یعنی 22 فرودین‌ماه آغاز می‌شود و آن زمان هم قرارداد گل‌محمدی با باشگاه نفت به پایان می‌رسد، درصورتیکه پیشنهاد رسمی از مسئولان فدراسیون به این مربی داده شود، خودش در آن مورد مختار خواهد بود، هرچند باز هم می‌گویم دوست داریم قرارداد یحیی را برای فصل آینده هم تمدید کنیم.

قنبرزاده در پایان در مورد اینکه چقدر امیدوار است تیم نفت در این فصل بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را بدست آورد، گفت: انسان همیشه با امید زنده است و ما هم با توجه به جایگاه فعلی تیم، بسیار امیدواریم بتوانیم در پایان لیگ جزو تیم‌هایی که سهمیه آسیایی کسب می‌کنند، قرار داشته بگیریم.

کد خبر 2247937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha