۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶

در مراسم 20 اسفندماه اجرا می‌شود؛

دستورالعمل IOC برای اهدای نشان ویژه به مدال‌آوران المپیک

دستورالعمل IOC برای اهدای نشان ویژه به مدال‌آوران المپیک

نشان‌های ویژه‌ای که از سوی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) ویژه ورزشکاران مدال‌آور در بازی‌های المپیک تهیه و ارسال شده است، بر اساس دستورالعمل ویژه این کمیته به آنها اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق وعده مسئولان پیشین کمیته ملی المپیک قرار بود به هر یک از مدال‌آوران طلا، نقره  و برنز بازی‌های المپیک 2012 لندن به ترتیب 70، 50 و 30 میلیون تومان پاداش نقدی تعلق بگیرد. بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم از این بازی‌ها و بر اساس اعلام کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک 20 اسفندماه طی مراسمی این پاداش‌های میلیونی به صاحبان آنها اهدا خواهد شد.

همچنین قرار است در این مراسم نشان‌های ویژه‌ای که از سوی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)  برای مدال‌آوران لندن تهیه و ارسال شده است همزمان با اهدای پاداش‌ها در اختیار آنها قرار بگیرد.

البته اهدای نشان ویژه IOC به مدال‌آوران المپیک بر اساس دستور العمل ویژه‌ای که کمیته بین المللی المپیک روی اجرای آن تاکید دارد، انجام خواهد شد. اجرای این دستور العمل توسط همه کشورها و از جمله ایران الزامی است.

در این دستور العمل که در ا ختیار کمیته ملی المپیک قرار گرفته به مواردی اشاره شده از جمله اینکه اهدای نشان ویژه IOC توسط چه مقام یا مقاماتی انجام شود، ترتیب فراخواندن مدال آوران برای دریافت این نشان چگونه باشد و ... .

کد خبر 2248010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha