۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵

فرهاد کاظمی در گفتگو با مهر:

علیپور با سناریونویسی جریان‌سازی می‌کند/ بحث‌های علیه ما نادرست است

علیپور با سناریونویسی جریان‌سازی می‌کند/ بحث‌های علیه ما نادرست است

سرمربی تیم فوتبال پیکان که انتقادات زیادی در مورد اتفاقات پیرامون تیمش مطرح می‌شود، پاسخ اظهارات دبیر ستاد اخلاق حرفه‌ای فوتبال را داد و گفت: آقای علیپور سناریو نویس است و با همین روش برای دیگران جریان‌سازی می‌کند.

فرهاد کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، به صحبت‌های اخیر علیرضا علیپور که گفته است:"سرمربی پیکان و چند دلال، رمضانی مدیرعامل باشگاه پاس را به این باشگاه تهرانی برده‌اند تا علیه او فیلمی بسازند،" واکنش نشان داد و گفت: مگر من تهیه کننده و فیلمساز هستم که بخواهم مستند بسازم.

وی افزود: این علیپور است که سناریو نویس بوده و جریان راه می‌اندازد. مگر من گفته بودم که یک شخص در برنامه تلویزیونی علیه شما صحبت کند، مگر من گفتم برخی از مسئولان فدراسیون علیه شما صحبت کرده و به شما تاکید کنند، کمتر صحبت کنید. این شما هستید که همیشه اتهام زده و جریان درست می‌کنید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: این صحبت‌ها و تهمت‌ها شکایت دارد و من پیگیر شکایتم از ایشان به دادگاه ویژه روحانیت هستم. از نهادها و ارگان‌های مختلف هم می‌خواهم که پرونده این آقا را در فوتبال بررسی کنند. آیا کسی در این فوتبال پیدا نمی‌شود که کارهای این آقا در فوتبال را در چند سال اخیر پیگیری کند.

وی در مورد صحبت دیگر علیپور مبنی بر اینکه او برای مربیگری در دسته اول تعهد داده است، تاکید کرد: همه مربیان لیگ برتر و لیگ دسته اول و حتی مدیران‌شان تعهد می‌دهند که در این رقابتها اقدامات منشوری انجام ندهند. در این رابطه خود علی کفاشیان، بهروان و رئیس حراست فدراسیون گفته‌اند همه مربیان تعهد داده‌اند و من هم مانند همه مربیان این تعهد معمولی را دادم. اگر چیزی غیر از این است، خود کفاشیان، بهروان و رئیس حراست فدراسیون آن را علام کنند.

کاظمی با تاکید بر اینکه علیپور چه کسی است که بخواهد به او تعهد بدهد، تصریح کرد: علیپور بهتر است با جملات بازی نکند زیرا مردم به خوبی ایشان و عملکردش را می‌شناسند. ایشان بهتر است به اطرافیان خود نگاه کند و ببیند چه کسانی دلالی می‌کنند؛ منظورم از دلال، واسطه و انتقال دهنده است و مردم می‌توانند به راحتی متوجه شوند دلال واقعی چه کسی است.

وی در ادامه در خصوص وضعیت تیم فوتبال پیکان هم اظهار کرد: متاسفانه در دو بازی اخیر برابر راهیان کرمانشاه و ایرانجوان بوشهر به پیروزی نرسیدیم اما هنوز شانس زیادی برای صعود باقیمانده است. من به بازی‌های باقیمانده بسیار امیدوارم زیرا درهای لیگ برتر هنوز به روی پیکان باز است و ما با قدرت در بازی‌های باقیمانده به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد بحث خرید داوران، بازیکنان حریف و تبانی در لیگ دسته اول هم اینگونه اظهار نظر کرد: متاسفانه مدتی است بحث‌های حاشیه‌ای نادرستی علیه پیکان مطرح می‌شود و من خودم جزو اولین کسانی بودم که با صراحت اعلام کردم ممکن است در مسابقات لیگ دسته اول، مخصوصا حالا که به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم، مسائلی وجود داشته باشد. خودمان بارها چنین درخواستی از فدراسیون داشته‌ و گفته‌ایم فیلم تمام بازی‌ها بطور کامل و دقیق بررسی شده تا حق به حقدار برسد.

وی ادامه داد: خودمان در چند بازی مهم لیگ دسته اول بیشترین ضربه را از داوری خوردیم و با مدرک و سند به فدراسیون مراجعه کرده‌ایم. البته من کاملا با حرف آقای بهروان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ موافقم. آنهایی که کم می‌آورند و نتیجه نمی‌گیرند، به دیگران اتهام می‌زنند. اگر مدرک و سندی وجود دارد، آن را به فدراسیون و مراجع ذیصلاح ارائه کنند.

کاظمی در پایان گفت: هم شخص بنده و هم باشگاه پیکان به شدت از این مساله استقبال می‌کنیم و جزو حامیان این موضوع هستیم. باید با کسی که تخلفش ثابت شده، برخورد قانونی کرد اما اگر کسی اتهامی می‌زند و سند و مدرکی برای حرف‌هایش ندارد که نمونه آن را در چند هفته اخیر زیاد دیده‌ایم، باید به شدت به آنها برخورد شود.

کد خبر 2248158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha