۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۳۷

نخستین هم اندیشی "پژوهش در صنایع دستی" برگزار می شود

نخستین هم اندیشی "پژوهش در صنایع دستی" برگزار می شود

نخستین هم اندیشی پژوهشِ پژوهش در صنایع دستی به منظور شناخت بیشتر ظرفیتهای مطالعاتی و پژوهشی حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران روز سه شنبه 13 اسفند ماه جاری با همکاری معاونت صنایع دستی و خانه هنرمندان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این هم اندیشی با حضور اندیشمندان و پژوهشگران حوزه فرهنگ و هنر روز سه شنبه 13 اسفند ماه در خانه هنرمندان برگزار می شود. در این هم اندیشی با تاکید بر وضعیت شناسی آثار صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران و نیز آسیب شناسی مطالعات پژوهشی این حوزه، مقالات متعددی در قالب سخنرانی توسط اساتید حاضر در هم اندیشی ارائه خواهد شد.

محورهای اصلی این هم اندیشی در خصوص مبانی و ویژگی های پژوهش در صنایع دستی، بررسی شیوه ها و روش های تحقیق در صنایع دستی بوده و پژوهشگران حاضر با رویکردهای گوناگون به این موضوعات خواهند پرداخت. سخنرانان این رویداد شامل مهین سهرابی، بهمن نامور مطلق، ناهید عبدی، مهدی کشاورز افشار، امید شیوا، اصغر ایزدی جیران، میثم یزدی، حجت اله مرادخانی و بهار مختاریان  هستند.

این هم اندیشی ساعت  15 تا 20 روز  13 اسفندماه 1392 در سالن امیرخانی خانه هنرمندان برگزار خواهد شد و شرکت در این همایش برای همه علاقمندان آزاد خواهد بود.

کد خبر 2248401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha