۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۱۶

فراهانی:

تأمین امنیت غذایی مردم یکی از ارکان مهم در جامعه است/ شهروندان از خرید ماهی از وانت بارها خودداری کنند

تأمین امنیت غذایی مردم یکی از ارکان مهم در جامعه است/ شهروندان از خرید ماهی از وانت بارها خودداری کنند

اراک - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری اراک بر ضرورت تامین امنیت غذایی و تولید، توزیع و ترویج غذای سالم تاکید کرد و گفت: تأمین امنیت غذایی مردم یکی از ارکان مهم در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد فراهانی ظهر دوشنبه در ششمین جلسه کار گروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اراک افزود: یکی از مهمترین نیازهای بشر امروزی تامین منابع غذایی است و کیفیت غذای مصرفی هر قومی، ارتباط مستقیم با سطح آگاهی از مسائل بهداشتی و تغذیه‌ای و همچنین توان اقتصادی و عادات غذایی مردم آن کشور دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل بسیج نوروزی در ایام نوروز خبر داد و افزود: با توجه به اینکه شهر اراک یکی از کانونهای اصلی مسافرتها است اکیپ هایی از مرکز بهداشت برای کنترل بهداشت اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی اغذیه فروشی های بین راهی اقدام خواهد کرد.

شهروندان از خرید ماهی از وانت بارها خودداری کنند

فراهانی هچنین ضمن تاکید بر کنترل اماکن تهیه و تویع مواد غذایی اظهار داشت: از شهروندان عزیز خواهشمندیم برای پیشگیری از مسمومیت از خرید ماهی از وانت بارها خودداری کنند.
 
وی  تصریح کرد:حفظ و ارتقاي سلامت مردم از اولويت هاي جدي مسوولان است و نبايد در خصوص سلامت مردم كوتاه آمد و با كسي تعارف داشت.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری اراک شستشوی خیابان ها و معابر، مدیریت پسماندها و تامین آب شرب غرفه های میوه و تره بار و کنترل عرضه مواد پروتئینی از جمله ماهی را از جمله وظایف این کار گروه به منظور تامین سلامت جامعه برشمرد.

جلسه کار گروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی با حضور جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی برگزار شد، بر ضرورت حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و بهبود امنیت غذایی مردم تاکید شد.

کد خبر 2248402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha