۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

لیگ برتر فوتسال کشور/

پیروزی خانگی دبیری برابر زمزم اصفهان/ حفظ صدرنشینی با فاصله یک امتیازی

پیروزی خانگی دبیری برابر زمزم اصفهان/ حفظ صدرنشینی با فاصله یک امتیازی

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم دبیری تبریز با پیروزی خانگی برابر تیم زمزم اصفهان جایگاه خود در صدر جدول رقابت های فوتسال باشگاه های کشور را حفظ کرد تا در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل همچنان از بیشترین شانس برای قهرمانی در فصل جاری برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف سپری شد که در یکی از بازی های مهم، تیم دبیری تبریز در سالن علوم پزشکی این شهر توانست میهمان خود تیم زمزم اصفهان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

در این دیدار تیم دبیری برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت و در نهایت هم توانست سه امتیاز مهم این بازی را در خانه نگه دارد. تیم تحت هدایت فنی وحید شمسایی در این بازی توسط بهروز جعفری (دو بار) و رشید قلی پور به گل رسید و تنها گل تیم زمزم اصفهان را هم مجید حسینی به ثمر رساند.

تیم دبیری با این برد خانگی مجموع اندوخته های خود را به عدد 56 رساند تا با توجه به برد گیتی پسند برابر راه ساری و 55 امتیازی شدن این تیم اصفهانی، فاصله دو تیم در صدر جدول همچنان یک امتیاز باقی بماند.

در شرایطی که صدرنشینی تیم دبیری با فاصله یک امتیازی و به شدت از سوی تیم گیتی پسند اصفهان در خطر است، این تیم تبریزی هفته آینده در زمین تیم قدر حفاری اهواز به میدان خواهد رفت. با توجه به باختی که تیم حفاری دیروز برابر تیم هلال احمر تبریز متحمل شد و فاصله اش با صدر جدول به شش امتیاز افزایش یافت، در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل باید این تیم اهوازی را از درصد بسیار پائینی برای قهرمانی و حتی نایب قهرمانی برخوردار دانست.

با این حال نباید کار تیم دبیری را در بازی هفته آینده برابر تیم حفاری اهواز آسان ارزیابی کرد.

 

کد خبر 2248763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha