۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷

دردسرهای دخترِ آقا مراد طلبکار برای ازدواج/ «نام و نام خانوادگی» نوروزی شد

دردسرهای دخترِ آقا مراد طلبکار برای ازدواج/ «نام و نام خانوادگی» نوروزی شد

فیلم تلویزیونی «نام و نام خانوادگی» به تهیه‌کنندگی ناصر روئین‌تن و کارگردانی مهدی رضازاده نوروز 93 روی آنتن شبکه دو می‌رود.

ناصر روئین‌تن تهیه‌کننده «نام و نام خانوادگی» در گفتگو با خبرنگار مهر از پایان تصویربرداری این تله‌فیلم در شهر مشهد خبر داد و افزود: تدوین «نام و نام خانوادگی» توسط امیررضا چهاردوری آغاز شده و تا امروز 60 درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: «نام و نام‌خانوادگی» زندگی دختر آقای مراد طلبکار را روایت می‌کند، دختری که در شرف ازدواج قرار گرفته، اما هر بار به واسطه نام خانوادگی‌اش با مشکلات و ماجراهای تازه‌ای رو‌برو می‌شود.

این تهیه‌کننده یادآور شد: این تله‌فیلم نگاهی طنازانه به جامعه پیرامون خود دارد و نشان می‌دهد که در کنار رفتار مناسب و اخلاق خوب، نام نیکو نیز از اهمیت بسیاری در روابط انسانی برخوردار است.

به گفته وی، فیلمنامه این فیلم به قلم محمد دیندار نگارش شده و بازیگرانی مانند میرطاهر مظلومی در نقش مراد، نفیسه روشن، حامد وکیلی، علی زرینی، حلیمه سعیدی، ساقی زینتی، امین افلاکی، نفیسه ضرابی، شهرام صالحی، هادی آزادپور و مرتضی برهانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

روئین تن اعلام کرد با پایان مراحل فنی «نام و نام خانوادگی» این اثر برای پخش در نوروز در اختیار شبکه دو قرار خواهد گرفت.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به سعید سرابی مدیر تولید، ابراهیم رجبیان مدیر تصویربرداری، علی فلاح مدیر تدارکات، شاپور ترکمن‌سرابی طراح‌ گریم، رضا ثنایی برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، محمود توسلی مهران مسئول هماهنگی پروژه و جواد مختاری صدابردار اشاره کرد.

کد خبر 2248767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha