۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

رضا قوچان‌نژاد:

چارلتون پله خوبی برای من است/ گینه حریف مناسبی است

چارلتون پله خوبی برای من است/ گینه حریف مناسبی است

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد حضور در چارلتون برای او تجربه مناسبی است و پله خوبی برای حضورش در جام جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قوچان‌نژاد در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران و اینکه آیا این دیدارها برای حضور در جام جهانی مناسب است، تاکید کرد: بله، حریفان مناسب است، بطور مثال گینه را می‌توان با تیم نیجریه مقایسه کرد.

وی اضافه کرد: شنیدم چند دیدار با بلاروس و مونته‌نگرو و ... هم داریم که دیدارهای خوبی است و می‌توانیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم که در سطح آنها هستیم و در سطح بالاتر از این تیم‌ها قرار داریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد حضورش در تیم چارلتون انگلستان و وضعیت این تیم انگلیسی، اظهار کرد: 3-4 بازی برای چارلتون انجام دادم و بعد از 2 برد، این هفته متاسفانه باختیم. البته 16-17 بازی داریم و این دو ماه برای‌مان مهم است که در لیگ قهرمانان انگلیس بمانیم.

"خودتان از این انتقال راضی هستید؟" قوچان‌نژاد در پاسخ به این پرسش گفت: به نظرم این پله خیلی خوبی برای من است، انگلیس استیل دیگری از نظر فوتبال دارد. همچنین تجربه مناسبی برای من خواهد بود و پله خوبی برای جام جهانی خواهد بود.

کد خبر 2248780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha