۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۲۶

کوزه‌گری در گفتگو با مهر:

جایگاه هندبال بالاتر از حرف‌های ملی پوشان است/ خبری درباره ماتج ندارم

جایگاه هندبال بالاتر از حرف‌های ملی پوشان است/ خبری درباره ماتج ندارم

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به مسایل حاشیه‌ای که از سوی ملی‌پوشان این رشته به وجود آمده است، تاکید کرد: در این باره مورد جدیدی وجود ندارد و باید بگویم جایگاه هندبال بالاتر از حرف‌های مطرح شده است.

جلال کوزه‌گری در گفتگو با مهر، درباره ارسال نامه ملی‌پوشان به وزیر ورزش و جوانان علیه وی و درخواست آنها برای ایجاد تغییرات در پست ریاست این فدراسیون، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فعلا موردی در این باره وجود ندارد. جایگاه هندبال بالاتر از این حرف‌های ملی‌پوشان است و کمیته انضباطی هم تصمیمی در این باره ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این دیگر رسانه‌ها هستند که با توجه به جایگاه‌های افراد می‌توانند در این باره صحبت کنند. جایگاه ملی‌پوشان و رئیس فدراسیون مشخص است و رسانه‌ها بهتر می‌توانند در این باره اظهار نظر کنند.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص مذاکره با ماجک و سپردن هدایت تیم ملی به این مربی تاکید کرد: هنوز در این باره خبری نیست. هر وقت ایشان به تهران آمد و مذاکراتی انجام دادیم، آن را تایید می‌کنیم و به اطلاع رسانه‌های می‌رسانیم.

کوزه‌گری در پاسخ به این پرسش که آیا شما موافق ماندن رافائل در تیم ملی نیستید؟، گفت: بحث این نیست و پیرامون این موضوع که مطرح کردید، اصلا مطلب خاصی وجود ندارد. اگر صحبتی بشود حتما اطلاع رسانی خواهد شد و فعلا صحبتی در این باره نداریم به خصوص اینکه ملی‌پوشان چنین موضوعی را مطرح کرده‌اند.

 

 

 

کد خبر 2249335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha