۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۱۰

مهدی جمالی‌نژاد خبر داد:

راه‌یابی چوگان به اجلاس میراث معنوی اصفهان

راه‌یابی چوگان به اجلاس میراث معنوی اصفهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری اصفهان گفت: ورزش چوگان به اجلاس میراث معنوی اصفهان که سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود، راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت چوگان اصفهان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای ورزش چوگان در اصفهان اظهار داشت:‌ تلاش‌های بسیاری در ورزش چوگان اصفهان صورت گرفته و رئیس این هیئت، ‌از چهره‌های ورزشی و فرهنگی به شمار می‌رود که چوگان را به خوبی درک کرده و می‌تواند باعث رشد آن شود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش چوگان و تاریخ این ورزش افزود: ورزش چوگان یکی از ورزش‌های پراهمیت کشور ما به شمار می‌رود و یک ورزش کاملاً معنوی به شمار می‌آید که مقام معظم رهبری نیز در تأکیدات خود، همواره از این ورزش حمایت کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری اصفهان تصریح کرد: حمایت‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری بر توسعه این ورزش نشان می‌دهد که ما باید در این زمینه با عزمی راسخ و تلاش بسیار، وارد شویم.

وی افزود: همانگونه که می‌دانید، در قرآن به سوارکاری توجه بسیاری شده و ورزش چوگان، توجه به این رشته را در دستور کار خود قرار داده و به دستوارت قرآن توجه کرده است.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه اجلاس میراث معنوی جهان، سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: ‌در این اجلاس که نزدیک به 850 میهمان خارجی حضور دارند، برنامه‌هایی برای معرفی ورزش چوگان به این میهمانان خارجی، مد نظر قرار دارد.

کد خبر 2249363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha