۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۰۶

امین نوروزی خبر داد:

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال/ آندو مشکل اصلی‌مان است

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال/ آندو مشکل اصلی‌مان است

معاونت پزشکی باشگاه استقلال با اشاره به اینکه مبعلی و بیک‌زاده به دیدار با الریان قطر می‌رسند، اعلام کرد آندرانیک تیموریان یکشنبه جراحی شد و با کشیدن بخیه‌هایش، از 2-3 هفته دیگر می‌تواند در تمریناتش را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امین نوروزی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: یک بازیکن برای مصدوم نشدن باید آمادگی جسمانی مناسب و شرایط روحی-روانی مطلوب داشته باشد که آمادگی جسمانی در 3 دوره بدنسازی در ابتدای، میانه وسط و تعطیلات نیم فصل بدست می‌آید.

وی افزود: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در ابتدای فصل داشتیم، بازیکنان بدنسازی خوبی نداشتند و در نیم فصل هم بدنسازی مناسب انجام نشد که در این وضعیت بدن بازیکنان جوابگوی برگزاری هر 4 روز یک بازی و سه جبهه به میدان رفتن، نیست و مصدومیت‌هایی را بوجود می‌آورد.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال با اشاره به اینکه استقلال در این فصل بازیکنان مصدوم زیادی داشت اما آنها به موقع به میدان باز‌می‌گشتند، ادامه داد: متاسفانه چند بازیکن هم از تیم جدا شدند و به همین دلیل مربی مجبور شد چند بازی پشت سر هم به برخی بازیکنان که نیاز به استراحت بیشتری داشتند بازی بدهد، زیرا دستش خالی بود.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در مورد وضعیت ایمان مبعلی اظهار کرد: در بازی با الشباب ضربه‌ای به مچ پای مبعلی وارد شد اما خداراشکر دوران درمانش را به پایان رسانده و از دیروز دویدن را آغاز کرد، به همین دلیل مشکلی برای همراهی استقلال در بازی با الریان نخواهد داشت.

نوروزی در مورد وضعیت هاشم بیک‌زاده هم اینگونه توضیح داد: لغزندگی زمین ورزشگاه تختی انزلی و آمادگی ناکامل، باعث مصدومیت بیک‌زاده از ناحیه لگن در آن بازی شد. البته در آخرین MRI مشخص شد خوشبختانه خونریزی لگن او کاملا رفع شده و به همین دلیل تمرینات قدرتی و هوازی را آغاز کرد. قطعا بیک‌زاده تا هفته آینده به وضعیت مطلوب رسیده و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند استقلال را هم همراهی کند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت خسرو حیدری هم خوب است، در مورد آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان تاکید کرد: مشکل اصلی ما تیموریان است که در بازی با الشباب از ناحیه‌ استخوان دستش که 8 ماه پیش دچار ضربه شدید شده بود، دچار ترک خوردگی شد. البته با نظر پروفسور رازی و برای اینکه در آینده برای این بازیکن مشکلی پیش نیاد، روز یکشنبه جراحی شد و 2-3 هفته دیگر نیز بخیه‌های دستش را کشیده و می‌تواند تمریناتش را آغاز کند.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال همچنین گفت: وقتی پلاکی روی استخوان قرار می‌گیرد، احتمال بروز مشکل در ناحیه زیر پلاک در اثر ضربه وجود دارد، تا زمانیکه پلاک برداشته شود. برای آندو نیز همین مشکل پیش آمد، به همین دلیل در ابتدای فصل از محافظ استفاده کرد. پلاک باید یک و نیم تا دو سال روی دست بازیکن باشد، به همین دلیل با یک شرکت تولید محافظ مذاکراتی کرده‌ایم که محافظ خوبی برای این بازیکن تهیه کرده تا پس از مصدومیت با آن در مسابقات به میدان برود.

کد خبر 2249553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha