۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

صدرنشینان کنفرانس شرق شکست خوردند/ برد اوکلاهما و سن آنتونیو

صدرنشینان کنفرانس شرق شکست خوردند/ برد اوکلاهما و سن آنتونیو

رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA با شکست صدرنشینان کنفرانس شرق و برتری مدعیان کنفرانس غرب ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز چهارشنبه با برگزاری شش مسابقه ادامه یافت که در یکی از مهمترین دیدارها تیم ایندیانا پیسرز، صدرنشین کنفرانس شرق در زمین خود برابر گلدن ا استیت وریرز با حساب 98 بر 96 نتیجه را واگذار کرد. در این بازی که در حضور 18 هزار و 165 تماشاگر سالن "بنکرز لایف" ایندیانا پولیس برگزار شد "کلی ثامسون" گارد تیم وریرز با کسب 25 امتیاز از عوامل اصلی برتری تیمش بود. در طرف دیگر "پل جورج" نیز 26 امتیاز کسب کرد ولی تیمش در نهایش شکست خورد. این چهاردهمین باخت ایندیانا بود.

روی هیبرت بازیکن میامی با خطای آندرو بوگوت از گلدن استیت متوقف شده است

تیم میامی هیت، مدافع عنوان قهرمانی و نزدیک‌ترین تعقیب کننده ایندیانا هم در زمین هوستون راکتس 106 بر 103 نتیجه را واگذار کرد. "دواین وید" و "لبرون جیمز" به ترتیب 24 و 22 امتیاز در این دیدار برای میامی کسب کردند و در آنسوی زمین سنتر تیم راکتس با کسب 22 امتیاز، 16 ریباند و یک پاس منجر به امتیاز یک تنه مقابل ستاره‌های میامی ایستادگی کرد. این بازی 18 هزار و 523 تماشاچی داشت.

نمایی از دیدار بامداد امروز هوستون راکتس و میامی هیت

در کنفرانس غرب اوضاع برای دو تیم بالای جدول بر وفق مراد بود. اوکلاهما سیتی ثاندرز صدرنشین این کنفرانس در شبی که "کوین دورانت" 42 امتیاز کسب کرد برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز 125 بر 92 برنده شد تا با 46 برد و 15 شکست جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کند.

جیمز اندرسون گارد تیم  فیلادلفیا تلاش می‌کند با خطا کویت دورانت را متوقف کند

سن آنتونیو اسپرز، تیم دوم کنفرانس غرب که سالن اختصاصی کلیولند کاوالیرز "کوئیکن لوآنز" به میدان رفته بود 122 بر 101 به برتری دست یافت. "دنی "گرین در این دیدار با کسب 24 امتیاز بهترین بازیکن اسپرز بود. در ترکیب کلیولند هم دو بازیکن 24 امتیازی وجود داشتند. "دیون ویترز" و "کایری ایروینگ".

لول دنگ از کلیولند در محاصره کاهیل لئونارد، تونی پارکر و تیم دانکن بازیکنان اسپرز

تی لس آنجلس کلیپرز هم در خانه فینیکس سانز برتری 104 بر 96 را رقم زد. برای تیم کلیپرز در این بازی "مت بارنرز" با ثبت 28 امتیاز، 6 ریباند، 2 پاس منجر به امتیاز و یک بلاک شات موثرترین بازیکن بود. از این بازی 15 هزار و 68 نفر در سالن "یو اس ایرویوز سنتر" دیدن کردند.

آندرو جوردن سنتر کلیپرز و آلکس لن سنتر تیم سانز در نمایی از دیدار امروز

تیم لس آنجلس لیکرز هم صبح امروز در حالی که حمایت 18 هزار و 436 نفر را در سالن "استپلس سنتر" به دنبال داشت به مصاف نیواورلینز پلیکانز رفت و در پایانی دیداری جذاب و نفسگیر نتیجه را 132 بر 125 واگذار کرد. "آنتونی دیویس" و "اریک گرین" هر کدام با کسب 28 امتیاز بهترین یاران تیم پلیکانز بودند. این در حالی بود که "پائو گاسول" برای تیم لیکرز با کسب 29 امتیاز موثرترین بازیکن معرفی شد.

اسلم دانک آنتونی دیویس فوروارد پلیکانز روی سبد لس آنجلس لیکرز

تیم لس آنجلس لیکرز با این شکست در جدول رده‌بندی کنفرانس غرب در جایگاه چهاردهم ایستاد و تنها بالاتر از ساکرامنتو کینگز قعرنشین قرار گرفته است.

کد خبر 2249570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha