۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹

پلیس راهور قلعه نویی و دایی را کنار هم نشاند/ دایی: به خاطر خستگی تصادف کردم

پلیس راهور قلعه نویی و دایی را کنار هم نشاند/ دایی: به خاطر خستگی تصادف کردم

برای نخستین بار پس از چند سال سرمربیان تیمهای سرخابی پایتخت در یک برنامه تلویزیونی روبروی یکدیگر نشسته و بدون جنجالهای مستطیل سبز با طرفداران دو تیم گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته با ابتکار پلیس راهور و صدا و سیما امیر قلعه نویی و علی دایی پس از چند سال در برنامه شب گذشته سفر بخیر حاضر شده و بدون جنجال های مستطیل سبز به بیان دیدگاهشان پرداختند.

در این برنامه سرمربی دو تیم پس از چندین سال و هیاهوهای ایجاد شده مبنی بر اختلاف این دو نفر در برنامه ای تلویزیونی با هواداران دو تیم از ورزش و مسائل ترافیکی صحبت کردند. برنامه دیشب در حالی به روی آنتن رفت که خط بطلانی بر روی شایعات منتشر شده در فضای رسانه ای و سطح جامعه بود.

برنامه دیشب در حالی در زمان مشخص شده ادامه پیدا کرد که با درخواست هموطنان و تماسهای آنها این برنامه برای چند بار زمان بیشتری را از پخش شبکه سه گرفت.

امير قلعه نويي فرهنگ سازي در حوزه ترافيك را در كيفيت رانندگي موثر دانست و به قانون مدار بودن و اعتدال در رانندگي تاكيد کرد.

علي دايي ضمن تقاضا از مخاطبان براي اجتناب از رانندگي توام با هيجان ، علت تصادف گذشته خود را خستگي و خواب آلودگي اعلام کرد.

در این برنامه دو سرمربی تیمهای محبوب کشور در خصوص مسائل ترافیکی، سفرهای نوروزی و لزوم رعایت قانون صحبت کردند و طرفداران دو تیم نیز برادرانه در کنار یکدیگر این برنامه را تماشاکردند.

به نظر می رسد رویکرد جدید نوید دهنده فصل جدید همدلی و امید آفرینی است که به نیازهای مخاطبان پاسخ داده و کار خوب پلیس راهور در این باره می تواند پایه گذار اقدامات امید آفرین در میان جامعه باشد.

کد خبر 2249685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha