۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵

پیشنهاد نوروزی بهزاد شیشه‌گران

تعطیلات نوروز تهران‌گردی کنید/ لطفا مطالعه فراموش نشود

تعطیلات نوروز تهران‌گردی کنید/ لطفا مطالعه فراموش نشود

بهزاد شیشه‌گران هنرمند نقاش از تهرانی‌ها و مسافرانی که در تعطیلات نوروز به پایتخت می‌آیند خواست که از آسمان آبی و دیدنی‌های این شهر غافل نشوند.

بهزاد شیشه‌گران، پیشکسوت نقاشی و عضو اسبق هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پیشنهاد نوروزی‌اش به مردم گفت: خود من به رسم همیشگی بعد از تحویل سال سفری چند روزه به شمال خواهم داشت تا چند دید و بازدید در آنجا انجام دهم و بعد فورا به تهران باز می‌گردم.

وی افزود: به هموطنانم به خصوص تهرانی‌ها پیشنهاد سفر به دل تهران را می‌دهم و از آنها می‌خواهم که به تهران دقیق‌تر نگاه کنند. آسمان آبی تهران در ایام عید دیدنی است. فضای خلوت شهر تهران در ایام نوروز را نباید از دست داد. اگر مجبور به رفتن به شمال نبودم هرگز این روزها را ولو برای چند روز کوتاه هم از دست نمی‌دادم.

شیشه‌گران با اشاره به اینکه سفر را باید از شهر خود شروع کرد، توضیح داد: تهران اماکن تاریخی، گردشگری، موزه‌های دیدنی و طبیعت زیبایی دارد که در هیاهوی شلوغی‌های همیشگی آن گم شده‌اند ولی خلوت شدن تهران در ایام نوروزی این فرصت را در اختیار ما می‌گذارد که با این شهر زیبا هم آشنا شویم.

وی کتاب‌خوانی را یکی دیگر از کارهایی دانست که در ایام نوروز باید به آن پرداخت و در این زمینه توضیح داد: کتابخوانی را یک تفریح نمی‌دانم بلکه آن را یک الزام می‌دانم. در ایام نوروز وقت آزاد بیشتری هست که می‌توان از آن برای مطالعه استفاده کرد.

این هنرمند نقاش بیان کرد: کتاب‌هایی که من پیشنهاد خواندنش را می‌دهم بیشتر مرتبط با حرفه و هنرم است. امسال کتابی خریدم و مشغول خواندنش هستم به نام «زندگی هنرمندان» اثر علی‌اصغر قره‌باغی که پیشنهاد خواندن آن را به مردم هم می‌دهم.

وی تغییر دولت را بهترین اتفاق سال 92 دانست و گفت: مردم کشور و به تبع آن هنرمندان یک تغییر می‌خواستند که این تغییر با انتخابات ریات‌جمهوری سال 92 رخ داد و مردم به خواسته خود رسیدند. این اتفاق بهترین اتفاقی است که در سال 92 افتاد.

شیشه‌گران بسته شدن روزنامه آسمان را بدترین اتفاق سال 92 قلمداد کرد و افزود: شاید این اتفاق چون برایم تازه است کمی آزاردهنده‌تر باشد ولی من به فکر خود روزنامه نیستم بلکه خبرنگاران و دست‌اندرکاران یک رسانه که در روزهای آخر سال بیکار شدند برایم خیلی آزاردهنده بود.

وی در پایان سخنان خود گفت: اگر روزنامه‌ای خطایی می‌کند باید با آن برخورد کرد ولی بستن یک رسانه باعث بیکار شدن دهها نفر خواهد شد که این امر با سیاست‌های دولت همراستا نیست.

کد خبر 2249700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha