۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱

نظمی:

تراکتورسازی ایران آماده برد لخوياي قطر است

تراکتورسازی ایران آماده برد لخوياي قطر است

تبریز – خبرگزاری مهر: مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز از آمادگی کامل این تیم برای رویارویی با لخویای قطر و برد این حریف عربی در رقابت های جام باشگاه های آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید نظمی چهارشنبه با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی کامل برای برد این تیم قطری را در خانه حریف داریم تا شاهد جشن شادی طرفداران تراکتورسازی در تبریز باشیم.

وی با اشاره به سابقه حضور تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان شد: با تمام توان برای صعود از گروه خود تلاش می کنیم اما در غیر این صورت نیز نباید تصور کرد که تراکتورسازی در مسیر ورزشی خود شکست خورده زیرا امسال دومین فصل حضور این تیم در جام باشگاه های آسیا است و تا کنون نیز نتایج قابل قبول بوده است.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با منتفی دانستن پیوستن بازیکنی جدید به این تیم افزود: با توجه به تثبیت شدن جایگاه تیم در لیگ برتر و احتمال کم تغییر این جایگاه، بیشتر به دنبال حفظ ارامش روانی بازیکنان تیم هستیم و با توجه به اینکه مطرح کردن بحث تغییر در بازیکنان موجب بهم خوردن این آرامش و لطمه به تیم در ادامه رقابتهای جام قهرمانان می شود، به هیچ عنوان قصد جذب بازیکن جدیدی را نداریم.

نظمی در خصوص اردوهاي تداركاتي احتمالی تراکتورسازی در تعطيلات نوروز نیز خاطرنشان شد: با توجه به برنامه فشرده بازي هاي تراكتورسازي تبريز در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا و انجام بازی با فولاد خوزستان در هفتم فروردين و مصف آرایی برابر العين امارات در 13 همین ماه، فرصتي براي اردوهاي تداركاتي نخواهیم داشت.

تراكتورسازي تبريز که در نخستين بازي اين فصل خود در ليگ قهرمانان آسيا با نتیجه یک بر صفر الاتحاد عربستان را مغلوب کرد، چهارشنبه 21 اسفند در دومين بازي خود ميهمان لخوياي قطری خواهد بود که در دیدار نخست خود با نتيجه یک بر 2 مغلوب العين امارات شد.

کد خبر 2249775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha