۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶

بیک‌‌زاده در گفتگو با مهر:

می‌توانیم حضور موفقی در جام جهانی داشته باشیم/ استقلال شانس قهرمانی دارد

می‌توانیم حضور موفقی در جام جهانی داشته باشیم/ استقلال شانس قهرمانی دارد

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه با دیدارهای تدارکاتی بسیار خوب تیم ملی می‌تواند حضوری موفقی در جام جهانی داشته باشد، گفت: با وحدت و همدلی که در بین بازیکنان استقلال وجود دارد، قهرمانی در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

هاشم بیک‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در راه حضور در جام جهانی 2014 برزیل، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: دیدار با گینه می‌تواند بازی تدارکاتی نسبتا مناسب برای تیم ملی ایران باشد، تا بتوانیم در اردوهای آینده با دیدارهای تدارکاتی خیلی بهتر آماده حضور در جام جهانی شویم.

وی تاکید کرد: با عملکردی که مقابل کویت و گینه انجام دادیم، مربی تیم ملی تا حدودی به نقاط قوت و ضعف تیم پی برد و مطمئنا با همکاران فنی‌اش تلاش خواهد کرد تا با دیدارهای تدارکاتی آینده، ترکیب قابل قبول خود را برای دیدارهای جام جهانی پیدا کند.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: همه باید از تیم ملی حمایت کنیم تا این تیم بتواند با قدرت در جام جهانی 2014 برزیل حضور پیدا کرده و افتخاری بزرگ برای فوتبال ایران و آسیا رقم بزند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط تیم ملی خوب است و بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند، یادآور شد: همه منتظر هستیم تا با حمایت مردم حضوری خوب در جام جهانی داشته باشیم. البته در این شرایط از مسئولان ورزش می‌خواهم تا با حمایت بی‌دریغ خود از تیم ملی، این تیم را با دیدارهای تدارکاتی مناسب و با تیم‌های بسیار خوب، آماده جام جهانی کند.

بیک‌زاده در خصوص وضعیت حال حاضر تیم استقلال نیز افزود: ما دو بازی آخر خود را مقابل ملوان و الشباب شکست خوردیم و دلیل این مساله می‌تواند به دلیل مصدومیت‌های پی در پی و محرومیت برخی بازیکنان باشند. متاسفانه امسال شانس با استقلال یار نبود و به قول امیر قلعه‌نویی هیچ یک از دیداها را به طور کامل با تمامی نفرات‌مان پا به میدان نگذاشتیم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز سه بازی از لیگ باقی مانده و پیروزی‌ مقابل نفت می‌تواند استقلال را به قهرمانی نزدیک کند، تاکید کرد: درست است ما مقابل الشباب بازی را واگذار کردیم، اما هنوز دیدارهای باقی مانده داریم و می‌توانیم با تمام تلاشمان و با وحدتی که بین بازیکنان است، در لیگ قهرمانان نیز موفق باشیم.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در پایان از هواداران استقلال خواست تا در دیدارهای لیگ قهرمانان و لیگ برتر استقلال را تنها نگذاشته و همانند گذشته پرشور به ورزشگاه آمده و از تیم خود حمایت کنند تا استقلال در لیگ برتر قهرمان شده و در لیگ قهرمانان به دور بعد صعود کنند.

کد خبر 2250208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha