۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۰

سرهنگ زحمتکش در گفتگو با مهر:

دستگیری سارق اینترنتی در کرمانشاه/ همکلاسی سارق از آب در آمد

دستگیری  سارق اینترنتی در کرمانشاه/ همکلاسی سارق از آب در آمد

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: شخصی که از اعتماد هم کلاسی اش سو استفاده کرده و مبلغی از حساب او به صورت اینترنتی برداشت کرده بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه خبرنگار مهر اظهار داشت: شخصی که از اعتماد هم کلاسی اش سو استفاده کرده و مبلغی بیش از 4 میلیون ریال از حساب او به صورت اینترنتی برداشت کرده بود، دستگیر و شناسایی شد

سرهنگ اسدالله زحمتکش به جزییات اين پرونده اشاره داشت و گفت: شاکی به پلیس فتا مراجعه و ادعا کرد كه مبلغ 4 میلیون ریال از حسابش به صورت غیر مجاز برداشت شده است.

وی افزود: کاراگاهان پلیس این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از بررسی کارشناسی و كار پلیسی و تلاش شبانه روزی، متهم را شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتا استان كرمانشاه افزود: با انجام رصد، بررسی ها و استعلامات و کار کارآگاهی ip  منزل که اقدام به برداشت از حساب شاکی  کرده بودند،شناسایی شد.

این مقام انتظامی استان استان تصریح کرد: پس از دستگیری، متهم در بازجویي ها اظهار داشت كه با فرزند شاکی دوست بوده و هنگام پرداخت شهریه اقدام به یادداشت رمز دوم و شماره کارت شاکی نموده و سپس از حساب او برداشت کردم.

وی در پایان گفت: اگر فرزند شاکی به همکلاسی اش اعتماد نمی کرد و شماره کارت و رمز دوم دوم کارت خود را در اختیار او قرار نمی داد، امروز شاهد این سرقت نبودیم، لذا مشاهده موارد این چنینی ایجاب می کند افراد بدون شناخت دیگران به آنان اعتماد نکنند.

کد خبر 2251313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha