۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹

قاسمپور در گفتگو با مهر:

علاقه ندارم مثل بعضی‌ها تا 90 سالگی مربیگری کنم!

علاقه ندارم مثل بعضی‌ها تا 90 سالگی مربیگری کنم!

سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن تشریح دلایل کناره‌گیری‌اش از تیم نفت، تاکید کرد که مثل بعضی‌ها دوست ندارد تا 90 سالگی و با عصا مربیگری کند!

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلایل کناره‌گیری‌اش از سرمربیگری صنعت نفت قبل از بازی با شهرداری یاسوج با بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرایط طوری شد که هم من و هم باشگاه تمایل به ادامه همکاری نداشتیم. من قبل از این هم چندین بار به خاطر مشکلاتی که وجود داشت می‌خواستم از صنعت نفت جدا شوم ولی شرایط ایجاب می‌کرد که در تیم بمانم.

وی دلیل عمده جدایی‌اش از صنعت نفت را مشکلات مالی دانست و افزود: همه باشگاه‌ها با این مشکل درگیر هستند ولی ناراحتی من از وقتی شروع شد که به من گفته بودند امسال تیم نفت مشکل مالی نخواهد داشت. شرایط برای تیم ما فرق می‌کرد. ما تیمی بودیم که خوب بازی می‌کردیم و در هر مسابقه حداقل شش، هفت موقعیت به دست می‌آوردیم. تیم نفت مستحق صعود بود.

سرمربی پیشین تیم نفت درباره اینکه همیشه در تیم‌هایی که کار کرده استعفا داده و انتخاب‌هایش را درست انجام نمی‌دهد، گفت: بدبختی من همین است. من تیمی را بستم که باید در سه بازی آخر، تشریفاتی مسابقه می‌داد و راحت صعود می‌کرد. بخشی از مشکلاتی که برای ما رخ داد مالی بود؛ بخش دیگر اشتباهات خودمان و قسمت عمده آن هم اشتباهات داوری که به ضررمان بود.

قاسمپور در پایان تاکید کرد: من نسبت به آبادان احساس دِین می کردم که برای مربیگری به این شهر آمدم. هدفم این بود تا دو، سه سال آخر مربیگری‌ام را در صنعت نفت کار کنم و این تیم را به لیگ برتر بیاورم وبعد از آن از مربیگری کنار بروم. واقعا علاقه ندارم مثل بعضی از مربیان تا 90 سالگی در فوتبال باشم و عصا به دست کنار زمین کار کنم!

کد خبر 2251428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha