۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸

برای بازی تدارکاتی تیم ملی؛

کمیته فوتسال دست به دامن روسیه شد

کمیته فوتسال دست به دامن روسیه شد

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران پس از لغو تورنمنت ازبکستان، برای برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا از فدراسیون روسیه کمک خواست.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه‌های کمیته فوتسال برای آماده سازی تیم ملی با انجام مسابقات دوستانه یکی پس از دیگری لغو می‌شود. پس از آنکه کشورهای صاحب نام مثل اسپانیا، پرتغال و ایتالیا به درخواست ایران برای بازی تدارکاتی با تیم ملی پاسخ منفی دادند، کمیته فوتسال بازی با کشورهای دیگر از جمله کرواسی را در دستور کار قرار داد. البته بازی با کرواسی هم به دلایل مختلف لغو شد تا تنها امید ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا، تورنمنت ازبکستان باشد.

پیش از این خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی و مسئولان کمیته فوتسال از حضور قطعی تیم ملی در تورنمنت ازبکستان خبر داده بودند ولی برگزاری این تورنمنت هم به خاطر حاضر نشدن سایر تیم‌ها، ممکن نشد تا دردسرهای ایران قبل از جام ملت‌های آسیا چندبرابر شود.

از این رو، کمیته فوتسال به دم دست‌ترین گزینه برای بازی تدارکاتی یعنی کشور روسیه روی آورد. سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ما از رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خواستیم تا زمینه برگزاری چند بازی تدارکاتی تیم ملی با باشگاه‌های قدرتمند تیم روسیه را برایمان فراهم کند که قرار است آنها به ما در اینباره پاسخ بدهند.

قرار بود افتخاری روز پنجشنبه هفته گذشته به کشور قزاقستان سفر کند تا در حاشیه مسابقات بین المللی باشگاهی که در این کشور برگزار می‌شود، رایزنی‌هایی انجام دهد ولی ویزای افتخاری صادر نشد تا رئیس کمیته فوتسال مذاکره و رایزنی در این خصوص را پس از سفر به روسیه انجام بدهد. قرار است قهرمان جام حذفی فوتسال ایران از سال آینده در تورنمنت بین المللی قزاقستان که با حضور چند تیم اروپایی و کشورهایی از جمله قزاقستان و آذربایجان شرکت کند.

کد خبر 2251485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha