۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

رقابت‌هاي جام ديميتريف - روسيه؛

پايان پيكارهاي روز اول با يك مدال برنز/ استقبال چشمگير از ابراهيم جوادي

پايان پيكارهاي روز اول با يك مدال برنز/ استقبال چشمگير از ابراهيم جوادي

كامران قاسم پور نماينده وزن 74 كيلوگرم تيم منتخب كشتي آزاد جوانان كشور به مدال برنز رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جام ديميتريف روسيه دست يافت.

به گزارش خبرگزاري مهر، روز نخست رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جام ديميتريف روسيه از صبح امروز (شنبه) به وقت محلي در شهر ياكوتسك روسيه آغاز شد كه كامران قاسم پور نماينده وزن 74 كيلوگرم كشورمان به مدال برنز دست يافت و كشتي گيران اوزان 50 و 60 كيلوگرم تیم منتخب کشورمان حذف شدند.

كامران قاسم پور در وزن 74 كيلوگرم پس از پيروزي برابر كشتي گير روس در دور دوم مقابل آزادكار روس ضربه فني شد و با توجه به حضور وي در ديدار فينال، قاسم پور به گروه شانس مجدد رفت. وي در اين مرحله بدليل انصراف كشتي گير روس به ديدار رده‌بندي راه يافت و در اين ديدار با شكست كشتي گيري از ليتواني به مدال برنز دست يافت. خیراله قهرمانی در وزن 50 کیلوگرم و ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم نتواستند صاحب مدالی شوند.مسابقات چهار وزن دوم اين رقابت‌ها، فردا برگزار مي‌شود.

ضمن آنكه ابراهيم جوادي دارنده چهار مدال طلاي جهان و يك مدال برنز المپيك كه همراه تيم اعزامي به روسيه رفته است در همان ابتداي راه در فرودگاه شهر ياكوتسك مورد استقبال مسئولان و مردم این منطقه قرار گرفت.جوادي كه با دعوت مسئولان شهر ياكوتسك به رقابت‌هاي جام ديميتريف روسيه رقيب قديمي خود آمده بود با استقبال پرشور مردم و علاقمندان این شهر روبرو شد.

جوادي در مسابقات صبح روز نخست نيز طي مراسمي با حضور مسئولان بر سر مزار دیمیتریف حاضر شد و سپس در منزل وي حضور يافت و با خانواده رقیب سابقش ديدار كرد. جوادي پس از حضور در سالن مسابقات نيز با تشويق‌هاي فراواني از سوي علاقمندان به كشتي مواجه شد و مسئولان برگزاري و تعدادي از علاقمندان به كشتي در كنار تصاوير وي و ديميتريف كه در سالن رقابت‌ها نصب شده با او عكس يادگاري گرفتند.

کد خبر 2251740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha