۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۴۶

مسابقات جام ديميتريف - روسيه؛

آزادكاران چهار وزن دوم روی باسكول رفتند

آزادكاران چهار وزن دوم روی باسكول رفتند

مراسم وزن كشی چهار وزن دوم رقابتهای بين‌المللی كشتی آزاد جوانان جام ديميتريف امروز در شهر ياكوتسك برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در وزن 55 كيلوگرم كه 27 نفر حضور دارند، يونس سرمستی در دور اول با كشتی گيری از روسیه روبرو می‌شود و در صورت پيروزی نيز به مصاف ديگر كشتی‌گير ميزبان می‌رود. در همين وزن رضا اطری در دور اول به مصاف كشتي گير تركيه‌ای می‌رود و در صورت پيروزی در دور دوم به مصاف برنده دیدار كشتی‌گيران مغولستان با قزاقستان می‌رود.

در وزن 66 كيلوگرم فرزاد كوليوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با كشتی‌گير روس مبارزه می‌كند. حسن يزدانی ديگر نماينده كشورمان در اين وزن در دور اول با كشتی‌گيری از مغولستان روبرو می‌شود و در صورت غلبه بر اين حريف در دور دوم با برنده كشتی گيران دیدار قزاقستان با روسيه مبارزه خواهد كرد. در اين وزن 28 نفر حضور دارند.

در وزن 84 كيلوگرم كه 7 نفر حضور دارند مجتبی گليج در دور نخست با حريف روسی مبارزه می‌كند و در صورت پيروزی، در دور بعد با برنده دیدار كشتی‌گيران تركيه با ازبكستان پيكار می‌كند.

در وزن 125 كيلوگرم نيز امين طاهری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده دیدار كشتی‌گيران روسيه با اوكراين می‌رود. در اين وزن 9 نفر حضور دارند.

مسابقات چهار وزن دوم فردا (يكشنبه) برگزار می‌شود.

کد خبر 2251805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha